» آخرین اخبار » فناوری » ایتنا – افزایش تبلیغات در جیمیل
ایتنا – افزایش تبلیغات در جیمیل

ایتنا – افزایش تبلیغات در جیمیل

اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۲ 1۰


تبلیغات بخش اصلی کسب و کار گوگل بوده و در بسیاری از موارد راهی است که از آن طریق، محصولات این شرکت بدون هزینه عرضه می‌شوند. این موضوع شامل جیمیل هم می‌شود که نمایش تبلیغات بیشتر برای بسیاری از کاربران را آغاز کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، جیمیل سال‌ها و سال‌هاست که تبلیغات نشان می‌دهد. گوگل یک دهه پیش تبلیغات را به اپلیکیشن موبایل آورد و از آن زمان، تاکنون ادامه پیدا کرده و هر از گاهی محل قرارگیری و ظاهر آن، تغییراتی پیدا کرده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که در چند روز گذشته، گوگل تعداد تبلیغاتی که در نسخه اپلیکیشن موبایل و وب جیمیل نمایش می‌دهد را افزایش داده است. در اپلیکیشن موبایل جیمیل، گوگل اکنون تبلیغات بیشتری را در فیلتر به‌روزرسانی‌های اینباکس نمایش می‌دهد. این فیلتر اتوماتیک برای مرتب کردن ایمیل‌های مربوط به سفارش‌ها، انتخاب تبلیغات، صورت‌حساب و موارد دیگر طراحی شده است و شاید مفیدترین فیلتر از بین سه گزینه پیش‌فرض شامل “پروموشن” و “اجتماعی” باشد اما تنها فیلتری بوده که برای مدت درازی بدون تبلیغات بود. اکنون جیمیل نمایش دو تبلیغات در بالای تب به‌روزرسانی‌ها را درست مانند دو تب دیگر، شروع کرده است.

به علاوه، به نظر می‌رسد جیمیل در نسخه دسکتاپ خود، تبلیغات را در فهرست ایمیل‌ها تحت تب جیمیل جای داده است.

ده‌ها گزارش در توییتر، وقوع این تغییر در دو روز گذشته را نشان می‌دهند. با این حال، مشخص نیست آیا جیمیل آن را در صندوق اینباکس تکرار خواهد کرد یا خیر. بعضی از کاربران همچنین گزارش داده‌اند که به‌ جای دو تبلیغی که گوگل معمولا نشان می‌دهد، تبلیغات بیشتری را مشاهده می‌کنند.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، به نظر نمی‌رسد هیچ تنظیم جدیدی برای تغییر مکان تبلیغات در فهرست‌های اینباکس وجود داشته باشد و حتی مشخص نیست که آیا گوگل این تغییر را برای همه کاربران اعمال می‌کند یا خیر. در هر صورت، به نظر می‌رسد که نظر اکثر کاربران درباره این تغییر منفی است که کاملا قابل درک است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×