» آخرین اخبار » گیلان » ۱۱۸ درصد از تعهد اشتعال در گیلان تحقق یافت

۱۱۸ درصد از تعهد اشتعال در گیلان تحقق یافت

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سیاوش آقاجانی در سخنان پیش از خطبه امروز نمازجمعه رشت در مصلای این شهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: تعادل در بازار کار از ثمرات اشتغال است از این رو، پیگیری مشکلات کارگران و کارفرمایان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد. 

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از عوامل تولید گفت: پیگیری مسکن کارگری؛ بیمه کارگران ساختمانی تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، تقویت صندوق های بیمه‌ای و امنیت شغلی کارگران از برنامه های دولت در بخش کار و تولید است.

رییس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی کارگران و کارفرمایان را در خط مقدم جهاد اقتصادی و مقاومت افتصادی داشت که از اقشار دلسوز و وفادار انقلاب هستند، گفت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و تاکنون نقش اززنده ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و به عنوان افسران جهاد تولید نقش آفرین بودند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به جنگ شناختی و ادراکی دشمن مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ ترکیبی جنگ اقتصادی است دشمن اقتصاد را نشانه گرفته و باید با افزایش تولید این توطئه‌ دشمن را نقش برآب کرد. 

آقاجانی با تأکید بر تلاش بیشتر برای برداشتن موانع پیش روی تولید گفت: یکی از گلایه مهم کارگران و کارفرمایان موانع پیش‌روی کار و تولید است لذا باید با عزمی راسخ در رفع موانع گام‌های موثری برداشت.  

وی با اشاره به مدیریت صحیح سال گذشته انرژی برق که مانع قطعی برق خانگی شد، تصریح کرد: اگر چه در گذشته قطعی برق خانگی نداشتیم اما قطعی برق در صنایع موجب زیان صنایع شد اما امیدواریم در سال جاری این مشکل نیز برطرف شود و همچنین عقب ماندگی های زیر ساخت های جبران شود تا شاهد افزایش تولید باشیم.

پایان پیام/۳۳۸۹
 


[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×