» آخرین اخبار » گیلان » نیروی دریایی ارتش ائتلاف دشمنان در آب‌های دوردست را برهم زد
نیروی دریایی ارتش ائتلاف دشمنان در آب‌های دوردست را برهم زد

نیروی دریایی ارتش ائتلاف دشمنان در آب‌های دوردست را برهم زد

فروردین ۲۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادار دوم حمیدرضا سعادت پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای جان برکف هستند که ار هیچ تلاشی برای دفاع از مرزهای این خاک دریغ نکرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی یکی از اهداف ارتش در ایران است که این امر را در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن به خوبی انجام داده است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فداکاری‌های ارتش در طول دوران دفاع مقدس را یکی از افتخارات این نیروی نظامی دانست و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی طی تمامی این سال‌ها و به ویژه در دوران دفاع مقدس پاسخی مناسبی به اعتماد امامین انقلاب داده است.

سعادت با تأکید بر همدلی موجود میان تمامی نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آسایش را از دشمنان ایران اسلامی گرفته و به گونه‌ای گزینه نظامی از گزینه‌های استکبار خارج شده است.

وی با بیان اینکه نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریاهای دور دست ائتلاف دشمنان به سرکردگی آمریکا را برهم زده است، گقت: نیروی دریایی ارتش با بهره گیری از شناور و تجهیزات داخلی و نیروهای متخصص اقدام به انجام ماموریت های کم‌نظیر زده است که باعث سرافکندگی دشمنان ایران اسلامی شده و آنان را از آب‌های سرزمینی ایران اسلامی دور کرده است‌.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×