» دسته‌بندی نشده » قالیباف: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در جهان است

قالیباف: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در جهان است

فروردین ۲۷, ۱۴۰۲ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش‌از دستور خود در نشست امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد و ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت علیه ظلم و سلطه، حضرت امام‌خمینی (ره) که بنیان‌گذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایه دلگرمی تمام مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز، خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآوردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است. به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آن‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر اظهار کرد: همچنین لازم است به شب‌های پر ارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دین‌داری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت‌به باورهای مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند. این‌جانب بر خود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمؤمنین خاضعانه تشکر کنم.

پایان پیام/


[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×