» آخرین اخبار » گیلان » توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی بین مستمندان رشت

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی بین مستمندان رشت

فروردین ۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرنگار فارس از رشت، محمد نیک فطرت امروز در جمع خبرنگاران با تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت اظهار کرد: الحمدلله توفیقی شد در طول سال در لوای مدیریت بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف، پروژه خدمت بی‌منت را انجام دهیم. 

وی با اشاره به عملکردهای خوب و کارهای صورت گرفته توسط بسیج سازندگی گفت: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار بسته‌ معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت بین افراد مستمند و نیازمند که شناسایی شده بودند توزیع شد. 

فرمانده سپاه رشت با اشاره به پرداخت وام خوداشتغالی به بسیجیان کارآفرین و افراد آسیب‌پذیر بیان کرد: وام خوداشتغالی برای حمایت از تولید به افراد کارآفرین تعلق گرفت و همچنین طی یکسال گذشته حدود ۴۲ واحد برای مسکن محرومین در حال احداث است.

وی به سایر برنامه‌های انجام شده طی یکسال پیش اشاره کرد و افزود: بسته‌های عیدانه که شامل البسه بود از یک هفته قبل از شروع سال جدید، به ارزش سه میلیار تومان و همچنین ۱۰ هزار بسته شب یلدا که شامل تنقلات بوده به ارزش ۵ میلیارد تومان بین مستمندان توزیع گردید. 

نیک فطرت با بیان اینکه لطف خدا و همکاری سپاه رشت و بسیج سازندگی باعث شد تا نخستین بسته‌های معیشتی سال جدید را نیز بین محسنین پخش کنیم، گفت: پنج هزار بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی خوراکی از قبیل برنج، مرغ، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است. 

فرمانده سپاه رشت در مورد پروژه‌های مختلف خدمت‌رسانی بسیج سازندگی بیان کرد: همه این فعالیت‌های کمک‌های مومنانه تنها بخشی از کارهای صورت گرفته تحت عنوان خدمت بی‌منت گروه‌های جهادی بوده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×