» دسته‌بندی نشده » منصور زاده: ۶۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند

منصور زاده: ۶۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند

اسفند ۲۸, ۱۴۰۱ 1۰


نصیر منصور زاده دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: حدود ۶۰۰۰  نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به اردوی زیارتی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در راهیان نور امسال با توجه به بهبود فضای  کرونا نسبت به سال های گذشته ، استقبال دانشجویان نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشت‌.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت : با محدودیت های مالی ایجاد شده ناشی از مشروط شدن حمایت مالی دانشگاه به قید ۷۵ درصد جدیدالورود، اعزام نسبت به سال قبل قریب به ۴ برابر افزایش یافت و این اتفاق مبارک و بزرگ با تلاش عوامل و دست اندرکاران دلسوز، بسیجیان و همکاری قابل تقدیر سازمان بسیج دانشجویی کشور و نواحی بسیج دانشجویی استان ها انجام گرفت.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشگاه فنی و حرفه ای ابراز امیدواری کرد ، با توجه به ای‌نکه الزام قطعی واحد های استانی دانشگاه به قید ۷۵ درصد جدید الورود  مطابقتی با اسناد بالا دستی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر اعزام حداکثری (۱۰ درصد کل دانشجویان هر دانشگاه با الویت زیارت اولی ها) ندارد، امید است در سال های بعد با حمایت مجموعه دانشگاه و وزارت علوم این محدودیت ها رفع شود و شاهد اعزام حداکثری دانشجویان باشیم.

منصورزاده در پایان افزود : از خواهران و برادران بسیج دانشجویی دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور که با وجود برخی از محدودیت ها نگذاشتند بیرق شهداء در دانشگاه فنی و حرفه ای زمین گذاشته شود و همت کردند تا این دانشگاه نیز از نعمت این اتفاق بزرگ و موثر فرهنگی متنعم شود، کمال قدردانی را دارم.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×