» آخرین اخبار » گیلان » فرمانده سپاه: جهت کلی مسائل کشور رو به رشد و پیشرفت است

فرمانده سپاه: جهت کلی مسائل کشور رو به رشد و پیشرفت است

اسفند ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جمع  فعالان فضای مجازی و خبرنگاران در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد پل تالشان با تأکید بر اینکه باید فعالان مجازی در کنار ضعف‌ها نقاط قوت را هم به خوبی ببینند، اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی، در عدم توجه به آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی نقاط ضعف‌هایی داریم اما در عین حال در بسیاری از حوزه‌ها در سطح بین‌المللی و مخصوصاً خاورمیانه حرف برای گفتن داریم.

عبدالله پور با اشاره به حضورگسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر این فرایند فتنه‌های اخیر کشور در سایر کشورها به وجود آمده بود، قطعاً از پا درمی‌آمدند و از این اراده و عزم ملی دشمن به ستوه آمده و این بیانگر روح  معنوی و بزرگ ایرانیان است که به خون شهدا آغشته شده و قطعا نگاه شهیدان بی‌تأثیر نیست.

وی با تأکید بر قدرشناسی و تاب‌آوری مردم در تمام مشکلات و لزوم توجه بیشتر به مسؤولان افزود: این مقاومت و ایستادگی مردم و دفاع از انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات سخت اقتصادی، دشمنان را خسته کرده و به زانو درآورده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه در حقیقت مردم با جان خود از نظام محافظت می‌کنند، بیان کرد: نباید دست از تلاش برداشت، متأسفانه نفوذ و نفاق در برخی از نقاط کشور وجود دارد که آن‌ها نیز نقاط ضعف را نشانه می‌گیرند و در همان مباحث به صورت تخصصی کار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه منظم و حمله ترکیبی دشمن تصریح کرد: در مقابل حملات ترکیبی، مقابله هم باید  ترکیبی باشد، اشتباهات مدیریتی، جریان لیبرال‌ها و نفوذی‌های پشت صحنه جریان‌های اقتصادی باعث اضطراب عمومی جامعه  شده و در کنار آن مسؤولان باید بیش از پیش برای این مردم کار کرده و بسیاری دیگر باید اصلاح رویه داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تجربه تاریخی مردم ایران بالا رفته افزود: در برخی رسانه‌ها شاهد انباشت ضعف‍‌ها و مشکلات عمومی جامعه در مسائل مختلف هستیم اما تجربه ملت در عبور از این موانع بیانگر روحیه مقاومت و قدرت ایستادگی مردم بوده کمااینکه جهت کلی مسائل کشور رو به رشد و پیشرفت است.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×