» آخرین اخبار » گیلان » اگر مدیری عرضه کار کردن ندارد حداقل اخلاق را رعایت کند

اگر مدیری عرضه کار کردن ندارد حداقل اخلاق را رعایت کند

بهمن ۲۸, ۱۴۰۱ 0۰

به گزارش گیل سو ۲۴ گیلان، خبرنگار محدثه فردی/ آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با گرامیداشت مبعث پیامبراعظم (ص) اظهار کرد: در سرتا سر دهر از روز آفرینش عالم تا روز پایان عالم روزی شریف‌تر از روز بعثت نیست چرا که بعثت نبی مکرم اسلام دگرگونی اساسی در زندگی بشر ایجاد کرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را شعبه نابی از بعثت پیامبر اعظم (ص) دانست و افزود: هیچ تحولی در طول تاریخ اسلام بعد از پیامبراعظم (ص) به مانند تحولی که در سایه انقلاب اسلامی ایجاد شد دیده نمی‌شود به گونه‌ای که با ایجاد شگرف انقلاب، دنیا انگشت حیرت را به دندان گرفته است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و قابل مقایسه با گذشته نبوده است، تصریح کرد: عنایات ویژه الهی در خطای محاسباتی دشمن، شکست دشمن، ایجاد نشاط به جهت عفو عمومی رهبر انقلاب، حضور پرشور نوجوانان و جوانان، تفاوت فضای مجازی با فضای حقیقی، پای کار انقلاب بودن مردم با وجود مشکلات و شکست دشمن در جنگ روایت‌ها به جهت دروغ‌گویی‌ها و تحریف واقعیات از ویژگی‌های منحصر به فرد راهپیمایی امسال بوده‌ است.

فلاحتی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را در شوک فرو برده و حیرت زده کرده است، گفت: کار دشمن سیاه‌نمایی ضعف‌هاست تا با پیداکردن لکه‌های سیاه مانع انتشار نقاط قوت در دنیا شود لذا باید مراقب بود تا دشمن از ضعف‌ها به نفع خود سوءاستفاده نکند.

خطیب جمعه رشت با تاکید بر وظیفه مسؤولان کلان و خرد نسبت به خدمت‌رسانی به مردم و تحقق فرمایش رهبری مبنی بر مسئله تولید که سال‌ها آن را مطرح فرموده‌اند، تصریح کرد: امروز با توجه به عضویت مستقیم ایران در شانگهای و درخواست چین برای شرکت ایران در بریکس، دستاوردهای اقتصادی بر مبنای تولید افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مسؤولان به مسئله تولید توجه ویژه داشته باشند و نخبگان را به اندازه موقعیتشان به کار بگیرند، افزود: متولیان امر اقتصادی و مسؤولین مربوطه توجه کنند که با ایجاد دیپلماسی اقتصادی، ایران محور قرار گرفته و اقتصاد تحول می‌یابد.

امام جمعه رشت با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان و توجه به اشتغال آنان بیان کرد: فرهنگ عمومی و مراکز دانش بنیان از موضوعات مهمی است که مدیران و مسؤولان باید توجه کنند از طرفی باید حرمت مردم را نگه دارند چرا که خبرهای بدی از برخوردهای نامطلوب برخی از مدیران به ما می‌رسد لذا تذکر می‌دهم اگر مدیری عرضه کار کردن ندارد حداقل اخلاق را رعایت کند.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مردمی زندگی کنند نه اینکه با زندگی لوکس مدیریت کنند چرا که برای مردم چنین رفتاری مورد پذیرش نیست گفت: مسؤولان اگر دنبال زندگی لوکس هستند بگذارند برای بعد مدیرتشان، مدیران در جمهوری اسلامی باید جهادی عمل کنند.

امام جمعه رشت با ابراز گلایه از برخی مدیرانی که برای رسیدن به کرسی مدیریت دست به هر اقدامی زده و حتی با پرداخت پول دنبال پست مدیریت هستند، تصریح کرد: به مدیری که برای رسیدن به مدیریت پول هزینه کرده هشدار می‌دهم که گزارشات این رفتار ناشایست به مارسیده‌، اگر عرضه مدیریت ندارید پول هزینه نکنید چرا که مدیر پولی به درد این ملت شریف نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه دشمن از عدم اطلاع‌رسانی به موقع ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران سوءاستفاده کرده و به سیاه‌نمایی ضعف‌ها می‌پردازد، افزود: با بیان اطلاعات به هنگام و فعالیت‌هایی که نشاط اجتماعی مشروع در جامعه ایجاد می‌کند، نقشه‌های دشمن را برملا کنید.

خطیب جمعه رشت با اشاره به رفتار غیر انسانی قدرت‌های غربی در خصوص زلزله ترکیه و سوریه بیان کرد: قدرت‌های غربی با رفتار غیرانسانی جهانی و استانداردهای ۲گانه نشان دادند به حقوق بشر پایبند نبوده و به انسانیت اهمیتی نمی‌دهند.

فلاحتی با بیان اینکه بیش از ۸۰ کشور به ترکیه کمک کرده و تنها به سوریه ۱۲ کشور کرده‌اند گفت: قدرت‌های غربی حتی برای ارسال کمک‌های کشورها برای سوریه مانع تراشی کرده و تحریم میکنند.

پایان پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×