» دسته‌بندی نشده » بیانیه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مهر ۲, ۱۳۹۹ 4۰

به گزارش گیل سو، انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است:

دفاع مقدس، از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نعمت خدای سبحان و موجب رشد ملت ایران خوانده شد، چنانکه شکوفایی استعدادهای ملت، همبستگی ملی، باروریِ حس نوع‌دوستی مردم نسبت به یکدیگر و تمرین استقامت از برکاتی است که دفاع مقدس به دنبال داشته است.

در دوران کنونی که به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن، آرایش جنگی به خود گرفته و جنگ اقتصادی را به ملت تحمیل می‌کند، ایثار و فداکاری، مدیریت جهادی و اخلاصِ دوران دفاع مقدس، از نیازهای امروز، برای مقابله با جنگ اقتصادی است. همچنان که در جنگ هشت‌ساله‌ی عراق با ایران که با پشتیبانی و ترغیب ابرقدرت‌ها، آغاز و انجام شد، ملت ایران «مقاومت» را، در پیش گرفتند و در واقع در برابر «جبهه‌ی یکپارچه‌ی استکبار» ایستادند، در جنگ اقتصادی نیز «فرهنگ مقاومت»، راه‌حل مشکلات کشور است.

اگر برخی از مسؤولان، حل مشکلات کشور را در روش‌های دیگری جستجو می‌کنند و تجربه‌ی هشت سال دفاع مقدس و چهل‌ویک سال مقاومت ملت را نادیده می‌گیرند، جامعه رسانه‌ای استان انتظار دارد، دوران پرافتخار دفاع مقدس را، به‌درستی مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند و «کم‌آوردن» خویش را به‌پای ملت ننویسند.

انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار ایران، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به ملت بزرگ ایران، معتقد است، افتخار به دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از الگویِ ارزش‌های آن دوران و فرهنگ مقاومت، میسر می‌شود و نمی‌توان با یادآوریِ صرفِ خاطرات آن، دفاع مقدس را به شایستگی ارج نهاد.

انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان

انتهای پیام/ت

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×