» دسته‌بندی نشده » رئیسی: اهتمام وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های دهه فجر ستودنی است

رئیسی: اهتمام وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های دهه فجر ستودنی است

بهمن ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای کمرنگ و کم‌رونق شدن جشنواره‌های فرهنگی و هنری ایام دهه مبارک فجر، از اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق این رویدادها قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نباید مسئولان را از کار و تلاش بازدارد، گفت: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، با همت و قوت تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ارزشمند و ستودنی است.

رئیسی در ادامه با تأکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.

همچنین استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در جلسه امروز هیئت دولت گزارشی از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان خوی و نیازمندی‌های منطقه را مطرح کرد که رئیس‌جمهور پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام‌های دریافتی را کمکی برای آسیب‌دیدگان دانست.

رئیسی ضمن تشکر از خدمات انجام شده توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مسلح و بسیج در زمینه امدادرسانی و اسکان اضطراری، بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، ابراز امیدواری کرد همه مردم از فیوضات ماه رجب و ایام‌البیض در جهت تقرب الهی بهره‌مند شوند.

پایان پیام/


[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×