» آخرین اخبار » گیلان » جنگ نرم ویران‌کننده‌تر از جنگ سخت است

جنگ نرم ویران‌کننده‌تر از جنگ سخت است

آذر ۲۲, ۱۴۰۱ 2۰

[ad_1]

به گزارش گیل سو، آیت الله فلاحتی ظهر امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه‌ورز استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با اینکه بسیج با تمام قوا برای ازبین‌بردن برنامه‌های استکبار در جمهوری اسلامی ایران ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: بسیج نقطه مقابل استکبار بوده و در تمامی فتنه‌ها با بصیرت خود، برنامه‌های دشمن را از بین برده است و درست به همین دلیل است که مورد آماج حملات رسانه‌ای دشمن قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اجرای درست برنامه‌های صالحین در استان گیلان گفت: برای اجرای طرح و برنامه‌های بسیج و صالحین هیچ مانعی برای انجام آن در شهرستان‌های گیلان وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مهم‌ترین راه برای ایجاد فتنه در کشور را ایجاد شبهه دانست و بیان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته دشمن برای آغاز و ایجاد فتنه در کشور، شروع به ایجاد شبهه در جامعه می‌کند که نمونه بارز آن را در فتنه‌های اخیر شاهد بودیم.

فلاحتی با بیان اینکه انسان قبل از انجام امور فرجام کار را دیده و در انجام امور ابتدا خدا را در نظر می‌گیرد، افزود: در جامعه‌ای در آن امامت حاکم است باید چشم و گوش ما به امام جامعه و ولی‌فقیه در تمامی امور باشد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در روز بسیج یک رسالت بوده است، گفت: هنوز غرب و اروپا متوجه نشده که ایران از رهبری فرزانه و عالمی دانشمند برخوردار است که تمامی توطئه‌های دشمن را در بزنگاه‌های حساس خنثی می‌کند، لذا اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در روز بسیج به یک رسالت تبدیل شود، می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دستاوردهای جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: کشور ایران به برکت جمهوری اسلامی سرشار از نعمت است؛ ولی برخی افراد و خواص در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله جاده‌سازی، سدسازی، گازرسانی، آب‌رسانی و ساخت مسکن محرومین سکوت کردند.

فلاحتی جنگ نرم را ویران‌کننده‌تر از جنگ سخت دانست و تصریح کرد: دشمن یک جنگ ترم تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده و سعی دارد از طریق جنگ شناختی بر روی فکر افراد تأثیر بگذارد؛ لذا علما، ائمه جمعه و خواص با بازگوکردن دستاوردهای انقلاب مانع از انجام این کار شوند.

وی با بیان اینکه علما، مسوولان در شرایط کنونی جامعه باید از خودزنی خودداری کنند، افزود: شبهه در عرصه اعتقادی، سیاسی و تاریخی سه هدف و برنامه دشمن برای نابودی و تزریق ناامیدی در جامعه است.
پایان پیام/

 

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×