» آخرین اخبار » گیلان » مردم اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهند

مردم اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهند

آبان ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید پورنوروز گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه دشمنان و استکبار برای ضربه به این نظام و انقلاب بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از همه توان برای ایجاد آشوب و براندازی نظام استفاده کرده است، گفت: تاکنون شهدایی همچون شهیدان پورنوروز و علی نژاد با نثار خون پاک خود اجازه اجرایی شدن برنامه‌های شوم دشمنان در کشور را نداده‌اند.

استاندار گیلان حضور مردم در تشییع پیکر این شهدا را نشان دهنده انزجار از استکبار جهانی و فتنه گران است، افزود: بصیرت ملت ایران سبب شده تا تحت تأثیر القائات رسانه‌های معاند نباشند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

مردم اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهند

وی با تأکید بر اینکه مردم پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند و اجازه نفوذ به دشمنان را نمی‌دهند، تصریح کرد: انتقام خون شهدای مدافع امنیت خواسته و مطالبه مردم از دستگاه قضائی است.

عباسی در ادامه به ایجاد آشوب توسط فریب خوردگان داخلی اشاره و اضافه کرد: هشدار می‌دهیم هر چه سریع‌تر راه خود را از دشمن جدا کنند زیرا انتقام خون شهدای مدافع امنیت حتماً گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت میان مردم و مسئولان ناگسستنی است، ادامه داد: مسئولان نظام هم با همه توان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×