» آخرین اخبار » گیلان » جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند

جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند

مهر ۲۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش میلاد وحدت امت رسول الله در تالش، اظهار کرد: خداوند در قرآن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سفارش ویژه کردند.

وی با استناد به آیه شریفه قرآن کریم به تشریح جایگاه وحدت در امت اسلامی پرداخت و افزود: وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آیه معروف «اشدا علی کفار»، دشمنی با استکبار را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: کسی که ادعای دوستی با امت اسلامی دارد نباید با کفار و دشمن هم عقیده و نظر باشد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) منادی وحدت جامعه اسلامی بودند، گفت: امام راحل مقابل هر کفری محکم ایستادند و از مواضع خود کوتاه نیامدند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با کفر تمدنی جز اولویت‌های جامعه اسلامی است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهل سال است که با وجود مذاهب، عقاید و سلایق مختلف علیه کفار و استکبار ایستادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خیانت‌های گسترده در دوران پهلوی به ایران، بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی به همت پاچه خواری‌های شاه خیانت کار نفت، منابع و ثروت عظیم ایران توسط استکبار به یغما رفت.

وی با بیان اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی روی ریل قرار گرفته است، افزود: جوانان و نوجوانان انقلابی طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×