» دسته‌بندی نشده » استاندار گیلان : شهردار جوان لنگرود همواره با دستان پر در تمام صحنه ها حضور دارد

استاندار گیلان : شهردار جوان لنگرود همواره با دستان پر در تمام صحنه ها حضور دارد

شهریور ۶, ۱۳۹۹ 9۰

به گزارش گیل سو، همزمان با هفته دولت ۳۲ پروژه شهرداری لنگرود بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان ، با حضور استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، امام جمعه، نماینده ، فرماندار و مسیولین شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

در این مراسم رجایی شهردار لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک هفته دولت گفت: با توجه به اینکه اکثر شهرداری ها با مشکلات اقتصادی درگیر هستند، خیلی خوشحالیم که ۳۲ پروره عمرانی را با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح نماییم که یقینا این حجم از کار با تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و حمایت مسیولین شهرستان محقق شده است.

شهردار لنگرود به افتتاح مجموعه ورزشی صالحی اشاره کرد و گفت : این مجموعه ورزشی از سه بخش زمین چمن مصنوعی مسقف، زمین چمن مصنوعی غیر مسقف و زمین پینت بال تشکیل شده که با مشارکت بخش خصوصی و هزینه کرد ۲۳۵۰۰میلیون ریال به بهره برداری و با استقبال بالای شهروندان روبرو شده است.

وی در ادامه به اسفالت و بتن ریزی محلات کم برخوردار به متراژ ۵۱ هزار متر مربع در سال جاری اشاره کرد و گفت : اسفالت خیابان های دکتر جعفری لنگرودی، لیلاشهر حدفاصل میدان مادر تا کشتارگاه، انزلی محله از سه راه صدرمحله به سمت مسجد، خیابان شهید قبادی و روکش اسفالت کوچه های پایکار، تعاون ،صدر ۸، ارژنگ ، مقداد، شهید منفرد ، شهید اکبری، جمهوری سی ودوم و روحانی بیست ویک، بتن ریزی کوچه ها ی باخدا ، شهید رحمتی ، شهید تقی پور و شهید قناعتگر بخشی از نهضت اسفالت شهرداری لنگرود بوده است.

رجایی شهردار لنگرود ابگیری خیابان های سطح شهر در زمان بارندگی را از مشکلات دیرینه لنگرود عنوان نمود و گفت: با انجام لوله گذاری جهت هدایت ابهای سطحی مشکل ابگیری خیابان های اصلی به طور کل برطرف شده و امروزه در تلاش هستیم تا مشکل ابگیری محلات را نیز برطرف سازیم.

شهردار لنگرود اظهار داشت: رودخانه لنگرود از وسط شهر لنگرود میگذرد و علاوه بر زیبایی ، نقطه ای حساس در بحث سیلاب در زمان بارندگی است. لایروبی رودخانه از جمله پروژه های بزرگی که آغاز نموده ایم و در کنار ان دیوار سازی و ساخت اسکله تفریحی در کنار پل تاریخی خشتی در دستور کار است.

وی خطاب به استاندار محترم گفت: خواهش ما این است تا برای پروژه هایی که در حال انجام هستند بویژه لایروبی رودخانه اعتبار ویژه ای قرار دهید تا با سرعت بیشتری این پروژه به پایان رسد.

شهردار لنگرود درادامه فضای سبز و محوطه سازی جنب مسجد عرب زاده، پیاده رو سازی و لوله گذاری جهت طرح بازافرینی پیاده راه میدان پیاده راه میدان انقلاب، پیاده راه سازی بلوار شورا جنب بیمارستان شهید حسین پور و میدان شهید نورانی به سمت کومله، محوطه سازی و سنگ فرش بقعه بی بی زینب و رنگ امیزی،نقاشی و خط کشی بلوار و خیابان های جدید را بخش دیگری از پروژه های شهرداری لنگرود عنوان نمود.

زارع استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و خدا قوت به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی لنگرود گفت: خوشبختانه شهردار جوان لنگرود همواره با دستان پر در تمام عرصه ها حضور داشته و این قول را می دهیم تا برای پیشرفت پروژه ها حمایت لازم را ایشان داشته باشیم.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×