» آخرین اخبار » گیلان » عمده تخلفات صنفی گیلان در حوزه آرد و مرغ

عمده تخلفات صنفی گیلان در حوزه آرد و مرغ

مهر ۱۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان با اشاره به جریمه متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی گفت: عمده تخلفات در حوزه آرد، مرغ، روغن موتور صنایع فولادی بوده است.

 تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می شود.

وی اجرای طرح‌های ویژه نظارتی را به فراخور نیاز جامعه موثر دانست و افزود: طرح های نظارتی بر تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.

پورحیدری از جریمه ۲۸۰۰ میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده تخلفات در حوزه آرد و مرغ و روغن موتور صنایع فولادی بوده است که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، تعداد ۵۵۹۶ مورد تخلف استخراج و کشف شده است که ماحصل آن، تشکیل پرونده و جریمه موارد اشاره شده است.

وی تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آنها به مردم  است که علاوه بر اجرای طرحهای نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی کنیم.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×