» دسته‌بندی نشده » افتتاح ۸ پروژه شهرداری املش با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت

افتتاح ۸ پروژه شهرداری املش با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت

شهریور ۶, ۱۳۹۹ 3۰

به گزارش گیل سو، همزمان با هفته دولت ۸ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری املش با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال باحضور امام جمعه ، نماینده مردم شهرستان املش _ رودسر ، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر املش به بهره برداری رسید.

رنجبر شهردار املش ضمن گرامیداشن یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و همچنین تبریک هفته دولت ، اهم پروژه های هفته دولت را برشمردو گفت: اجرای روکش آسفالت معابر شهری از جمله میدان شهدا، کوچه شهید رمضانی ،شهید نامجو و دور پارک با اعتبار ۶ میلیارد ریال، احداث پیاده رو معابر شهری در نقاط مختلف شهر همچون خیابان ازادگان ، شهید مدرس ، شهید مطهری و ورودی شهر با اعتبار ۵۵۰۰ میلیارد ریال , لوله گذاری معابر شهری جهت هدایت آبهای سطحی در کوچه های بهارستان ومیهن و.. با اعتبار ۷۵۰۰ میلیارد ریال و همچنین توسعه آرامستان شهرداری املش بخشی از پروژه های شهرداری املش می باشد.

شهردار املش در ادامه ، آسفالت معابر خاکی سطح شهر در کوچه های پروین اعتصانی و وصال و … با اعتبار ۴۰میلیارد ریال ,زیرسازی معابرخاکی با گریدر و غلطک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ,نصب تابلو تمثال ۲۳۰ شهیدشهرستان املش با اعتبار ۱ میلیارد ریال و نصب تابلو سرداران و فرماندهان شهید املش با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان را از جمله پروژه های دیگر شهرداری املش در هفته دولت عنوان نمود.

وی مجموع اعتبار پروژه های هفته دولت را ۷۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان نمود و گفت : تلاش من و همکارانم در مجموعه شهرداری املش این است تا در راستای رفع نیازهای مردم گام برداشته و ارامش و شادی را برای شهروندان املشی به همراه اوریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفری نماینده مردم شهرستان املش_ رودسر در مجلس نیز ضمن تبریک هفت دولت و خدا قوت به شهردار و مجموعه پرتلاش شهرداری گفت: امیدواریم با همین عزم و اراده ای که دارید در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×