» دسته‌بندی نشده » صنعاء: اهداف بعدی ما بسیار فراتر از عمق عربستان و امارات است

صنعاء: اهداف بعدی ما بسیار فراتر از عمق عربستان و امارات است

مهر ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


وزیر دفاع یمن در سخنانی از توانایی نیروهای مسلح این کشور برای هدف قرار دادن اهدافی فراتر از عمق عربستان و امارت خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی اظهار کرد: ما در بمباران اهداف بسیار حساس و مهمی که در بانک اهداف آتی و مشخص خود قرار داده‌ایم تردید نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اهدافی که ما تعیین کرده‌ایم تنها در عمق عربستان و امارات نیستند، بلکه می‌توانیم به خیلی فراتر از آن برسیم.

العاطفی گفت: نیروهای ائتلاف متجاوز در جریان دوره‌های قبلی آتش‌بس‌، نیروهای خود را بازآرایی کردند و پایگاه‌های نظامی خود را در استان‌های یمن گسترش دادند و به غارت منابع ملت یمن پرداختند.

وی ادامه داد: این اقدامات خصمانه با اراده، هویت و انتخاب ملی مردم ما برای آزادی، حاکمیت، وحدت، استقلال و سربلندی در تضاد است و باید هرچه سریع‌تر چه از طریق صلح و چه با جنگ از بین برود.

وزیر دفاع یمن همچنین خاطرنشان کرد: صنعای بعد از آتش‌بس دیگر مانند صنعای قبل از آتش‌بس نخواهد بود.

آتش‌بس یمن که به پیشنهاد سازمان ملل سه مرحله و هر بار به مدت دو ماه تمدید شده بود، عصر یکشنبه هفته جاری (دوم اکتبر) درحالی پایان یافت که طرف‌های درگیر و در پی کارشکنی ائتلاف متجاوز عربی و نقض روزانه این توافق، برای تمدید مجدد آن به توافق دست نیافتند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×