» دسته‌بندی نشده » افتتاح مرکز تخصصی خدمات روان شناسی، مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ” رابین ” در لنگرود

افتتاح مرکز تخصصی خدمات روان شناسی، مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ” رابین ” در لنگرود

شهریور ۶, ۱۳۹۹ 11۰

به گزارش گیل سو، همزمان با فرارسیدن هفته دولت اولین مرکز تخصصی خدمات روان شناسی، مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ” رابین ” در شهرستان لنگرود ؛ با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، ریاست اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی لنگرود افتتاح شد.

در این مراسم ” مهشید شریفی ” کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ،دانشجوی دکترای علوم شناختی، مدرس دانشگاه و مدیر مرکز تخصصی روانشناسی رابین گفت : خیلی خوشحالم که توانستم اولین مرکز روانشناسی با پروانه سازمان نظام روانشناسی تهران و وزارت ورزش و جوانان را در شهرستان بازگشایی نماییم.

مهشید شریفی به اهم فعالیت های این مرکز اشاره کرد و گفت : روان درمانی اختلالات اعصاب و روان _ مشاوره تخصصی پیش از ازدواج و زوج درمانی_ مشاوره تحصیلی در تمام مقاطع _ ازمون های تخصصی هوش، شخصیت، سلامت روان وخانواده و سنجش و ارزیابی بالینی اختلالات اعصاب و روان ازجمله خدماتی است که به مراجعه کنندگان ارایه می گردد.

مدیر مرکز تخصصی خدمات روان شناسی رابین در ادامه به درمان مبتنی بر نوروفیدبک و بیوفیدبک اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین خدمات این مرکز درمان مبتنی بر نوروفیدبک و بیوفیدبک است.نوروفیدبک نوعی فن اوری جدید است که به بیمارانی که به روان درمانی و توان بخشی ادراک و شناخت نیاز دارند و یا کسانی که در مهارت های ذهنی دچار ضعف هستند، کمک می کند.

وی اظهار داشت: نوروفیدبک در درمان افسردگی، اضطراب ، اختلال استرس پس از حادثه، درمان موثر در کودکان مبتلا به نقص همراه با بیش فعالی، اختلالات رشدی فراگیر ، بیماری اسپرگر و همچنین افزایش مهارت های مدیریتی و کارایی شغلی، افزایش دقت و توجه در ورزشکاران و دانش اموزان نقش بسزایی دارد.

مهشید شریفی هزینه بازگشایی این مرکز را ۱۱۰ میلیون تومان برشمرد و گفت : علاوه بر خودم در این مرکز خانم ها یحیایی و حیدر پور و اقای تاییدی به عنوان سه روانشناس در رشته های مختلف ، همکاری می نمایند.

در این مراسم پور علی معاون عمرانی فرمانداری نیز ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برای خانم شریفی و همکارانش گفت : در هفته دولت امسال پروژه های بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است که این نشان از عزم جدی دولت در راستای رشد و پیشرفت در شهرستان لنگرود است.

معاون عمرانی فرمانداری لنگرود افزود: علاوه بر پروژه های عمرانی؛ بحث اشتغالزایی نیز از اهداف دولت است که افتتاح این مرکز از جمله طرح هایی است که در راستای بنیان نهاد خانواده تاثیر بسزایی داشته امیدواریم با افتتاح این مرکز و مشاوره شما بزرگواران، شاهد افزایش شاخص ازدواج در شهرستان باشیم.

ادرس: لنگرود _ خیابان امام _ کوچه کفش،ملی_ ساختمان دی_ طبقه دوم
شماره تماس : ۰۱۳۴۲۵۵۰۴۱۰ _ ۰۹۱۱۵۰۶۴۴۸۱

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×