» دسته‌بندی نشده » افتتاح پروژه های برق شهرستان لنگرود در هفته دولت

افتتاح پروژه های برق شهرستان لنگرود در هفته دولت

شهریور ۶, ۱۳۹۹ 5۰

به گزارش گیل سو، همزمان با فرارسیدن هفته دولت ؛ پروژه های شبکه توزیع برق شهرستان لنگرود با حضور فرماندارو مسیولین شهرستان لنگرود افتتاح شد.

در این مراسم احمدی رییس شبکه توزیع برق شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت یاد آور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشورخدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است و فرصت مناسبی است تا عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون برای مردم اطلاع رسانی گردد.

احمدی بیان داشت : شرکت توزیع برق شهرستان لنگرود نیز همواره کوشیده است تا در راستای اهداف شرکت و رضایتمندی شهروندان در هفته دولت پروژه هایی را به بهره برداری برساند.

وی در ادامه از تقویت ۳۳پست هوایی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار خبرداد و گفت:احداث شبکه فشارمتوسط هوایی به متراژ ۳ کیلومتر و فشار ضعیف هوایی به متراژ۱۱کیلومتر با اعتباری بالغ بر۳۰میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری رسیده است.

رییس شبکه توزیع برق شهرستان لنگرود بیان داشت:با توجه به اسیب هایی که برف و باران هر ساله به سیم ها و کابل های برق وارد می اوردو با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور،اداره برق شهرستان لنگرود توانست برای اولین باراعتبارات بسیار خوب وبالایی را باحمایت دکتر محمدنژاد نماینده محترم از بخش کمسیون انرژی؛ به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال برای کابلی کردن شبکه های فشار ضعیف دریافت نماید. پروژه ها به مناقصه گذاشته شده ه وخوشبختانه قرار است ۵۱ کیلومتر شبکه های فشار ضعیف در سطح شهرستان تاپ دهه فجر سالجاری کابلی خواهد شد و تقدیم مردم عزیز می گردد.

مهندس احمدی در پایان به پروژه برق روستای خانه پشتان اشاره کرد و افزود:این پروژه برای رفع ضعف برق مردم منطقه با احداث ۴۵۰متر شبکه فشار متوسط ونصب یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰با اعتباری بالغ بر۲/۵میلیارد ریال انجام شده که انشاا… مبارک مردم روستای خانه پشتان اطاقور باشد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×