» دسته‌بندی نشده » خبرنگاران فعال گیلان، توسط شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود تجلیل شدند

خبرنگاران فعال گیلان، توسط شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود تجلیل شدند

مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ 2۰

به گزارش گیل سو، همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان، توسط شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار گردید.

*رییس شورای اسلامی شهر لنگرود: با کارنامه خوب رجایی، نام ایشان به عنوان خادم لنگرود برای همیشه برجای خواهد ماند

دراین مراسم رییس شورای شهر لنگرود ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خدارا شاکریم که با دوستان خوب شورا و شهردار جوان ما در دوره پنجم شورای اسلامی توانستیم اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر انجام دهیم.

منصفی رییس شورای شهر لنگرود گفت: یقینا در کنار عملکرد خوب مجموعه شهرداری و شورا، کاستی هایی نیز وجود دارد .ولی مطمینا با کارنامه خوب اقای رجایی، نام ایشان به عنوان یکی از خادمان شهر لنگرود برای همیشه نیک بجا خواهد ماند.
مهندس رجایی شهردار لنگرود نیز ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران گفت: بابت خدماتی که شما خبرنگاران در راستای اتحاد و همدلی بین مردم و مسیولین انجام میدهید از شما قدردانی میکنم.

رجایی بیان داشت: امروزه افراد زیادی هستند که با داشتن یک موبایل و یک صفحه مجازی ادعای خبرنگاری میکنند اما مطمینا خبرنگار واقعی کسی است که راستای سیاست نظام ، در راستای تقویت جامعه و تعامل بین مسیولین و حاکمیت، مسیولین و مردم گام بردارد.
وی بیان داشت: اعتقاد ما براین است تا ارتباط ما با شما خبرنگاران بیشتر باشد و ددر راستای همین اعتقاد، سعی کردیم حداقل یک نشست را در هر فصل با شما خبرنگاران داشته باشیم.

شهردار لنگرود به برنامه های کوتاه مدت؛ میان مدت و بلند مدت مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در دوره پنجم اشاره کرد و گفت: برنامه کوتاه مدت و میان مدت انجام شده وبرخی از برنامه های میان مدت و برنامه های بلند مدت نیز در حال انجام است.
رجایی شهردار لنگرود به شرایط سخت شهرداری ها در زمان بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در ۳ ماهه اول سال ۹۹، اسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان انجام و هم اکنون نیز اسفالت معابر دیگر همچون کوچه مسافری در حال انجام است که بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت.

 

جایی به تخریب و پیاده رو سازی بیش از ۸۰درصد معابر لنگرود جهت رفع مشکل پیاده رو ها اشاره و افزود: پیاده رو میدان اصلی شهر نیز در حال انجام است که پس از اتمام سنگ فرش حاشیه دور میدان با سنگ های گرانیتی جهت کندی حرکت خودرو ها و همسان سازی با پل خشتی در دستور کار قرار دارد.
وی به تکمیل ساختمان کارخانه کمپوست و همچنین خرید تجهیزات کارخانه اشاره کرد و گفت: کارخانه کمپوست شهرستان لنگرود کاملا با تکنولوژی جدید و به روز ساخته شده و میتواند ۷۰ درصد زباله را به ماده بی ضرر تبدیل نماید.

*شهردار لنگرود: ساخت اسکله قایقرانی بزودی در رودخانه لنگرود
شهردار لنگرود در ادامه به ساخت اسکله قایقرانی در رودخانه لنگرود اشاره کرد و گفت: لایروبی و دیواره سازی رودخانه از ابتدای پل درویشانبر تا پل خشتی در حال انجام است که پس از اتمام لایروبی، ساخت یک اسکله قایقرانی وایجاد فضای لازم جهت قایقرانی برای شهروندان در کوتاهترین زمان انجام خواهد شد.

رجایی پیگیری مطالبات کارمندان بازنشسته را از جمله برنامه های این دوره شورا و مجموعه شهرداری عنوان نمود و گفت: در ۳ سال گذشته از زحمات ۶۰ بازنشسته شهرداری قدردانی و تمام مطالبات این بزرگواران به صورت کامل به ایشان پرداخت گردید . در سال ۹۹ نیز قدردانی و بازنشستگی ۲۰ کارمند دیگر از برنامه های شهرداری می باشد.

*پرداخت ۳ میلیارد تومان دیون ممتازه شهرداری از دوره های قبل
وی پرداخت ۳ میلیارد تومان دیون ممتازه شهرداری را از خدمات ارزنده این دوره شهرداری و شورا عنوان نمود و گفت: در ابتدای ورود به کارم با معوقات حقوق، کمبود ناوگان خدمات شهری و ناوگان حمل و نقل مواجه بودیم که با حمایت اعضای محترم شورای شهر ضمن تجهیز ناوگان شهری؛از عهده تمام چک های برگشتی بیرون آمده و هیچ چک برگشتی در دست اشخاص در بیرون نداریم.

شهردار لنگرود به برنامه های ورزشی و فرهنگی شهرداری اشاره کرد و گفت:از جمله اهداف مجموعه شهرداری و شورای شهر لنگرود ایجاد فضای مفرح و شاد برای همشهریان بوده و سعی نمودیم در اعیاد مختلف برنامه های شادی را برپا کنیم. متاسفانه با توجه به بیماری کرونا نتوانستیم در سال ۹۹ برنامه های متعددی در زمینه فرهنگی داشته باشیم.پیگیر هستیم تا با افزایش سرانه ورزشی، ساخت زمین ورزشی استاندار والیبال ساحلی و همچنین زمین بسکتبال خیابانی در راستای برنامه های ورزشی گام برداریم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×