» آخرین اخبار » گیلان » تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه در سراسر گیلان
تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه در سراسر گیلان

تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه در سراسر گیلان

شهریور ۳۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اعظم(ص)، برخی مساجد و حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی، همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در گیلان برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به ساحت مقدسات دینی و تخریب اماکن عمومی در روز جمعه در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به مقدسات دینی، برخی مساجد و تخریب اماکن و اموال عمومی در روزهای اخیر موجب خشنودی استکبار جهانی و رسانه‌های مزدور آنان و همچنین سبب خشم و انزجار مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی شده است.

اهانت به مقدسات، تخریب بیت‌المال، سر دادن شعارهای هنجارشکنانه و به آتش کشیدن خودروهای خدمت‌رسان عمومی همچون اورژانس، آتش‌نشانی و انتقال خون از سوی هیچ جریان و گروهی قابل دفاع نیست و مصداق بارز خیانت به میهن اسلامی و بی‌حرمتی به خون پاک شهدا است.

بی‌شک مردم بصیر و ولایی استان گیلان در برابر اینگونه تعرضات و گستاخی‌ها که به‌وضوح از سوی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، سازمان ‌یافته و حمایت می‌شود، سکوت نخواهند کرد و با حضور گسترده و پرشور خود، سیلی محکمی بر چهره هنجارشکنان و آشوبگران خواهند نواخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به اطلاع عموم مردم غیور گیلان می‎‌رساند تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اعظم(ص)، برخی مساجد و حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی، همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه اول مهرماه در سراسر استان گیلان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×