» دسته‌بندی نشده » پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی اورژانس

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی اورژانس

شهریور ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

وزیر بهداشت در پیامی با تسلیت اربعین حسینی، ۲۶ شهریور ماه، روز ملی «فوریت‌های پزشکی» را گرامی داشت و تقارن این روز با اربعین حسینی را به منزله تجلی عزت و آزادگی مکتب امام حسین(ع) در روحیه و رفتار همکاران مومن و خدوم نظام سلامت به ویژه عاشوراییان سازمان اورژانس کشور دانست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وبدا  در پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلیَ الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهیدِ اَلسَّلامُ علی اَسیرِ الْکُرُباتِ وَقَتیلِ الْعَبَراتِ

فرارسیدن اربعین حسینی را  به همه مسلمانان و آزادگان جهان از صمیم و ژرفای جان تسلیت و تعزیت می گویم وتقارن یکی از مهمترین مناسبت های تقویم سلامت با این یوم الله را به منزله تجلی عزت و آزادگی مکتب امام حسین(ع)  در روحیه و رفتار همکاران مؤمن و خدوم نظام سلامت به‌ویژه عاشوراییان سازمان اورژانس کشور می انگارم.

۲۶ شهریورماه، روز ملی  فوریت های پزشکی است؛ عرصه ای که خدمت در آن  از  دشوارترین، حساس ترین و نفس‌گیرترین مسئولیت هاست چراکه افزون بر تخصص و تجربه،  روحی بلند و ضمیری وارسته و  پاکباز می‌خواهد تا در خطیرترین لحظات، شایسته‌ترین تصمیمات را اتخاذ کند؛ خدمتی خطیر که  وقت وجغرافیا نمی‌شناسد و سایه به سایه حادثه و خطر، حضور را معنا می‌بخشد.  

همکاران سختکوش و  فداکار سازمان اورژانس کشور  همواره در سنگر نخست و در خط مقدم دفاع از سلامت و ایمنی مردم عزیزمان حضور داشته‌اند که اوج عظمت آن در حماسه‌آفرینی این قهرمانان در   پیاده روی پرشکوه اربعین امسال قابل مشاهده است؛ حماسه ای که  از سوی همکاران پرافتخار اورژانس در  ساحت قدسی خدمت و در گرمای طاقت سوز مناطق شش گانه مرزی رقم خورد  تا زائران اربعین  را به ستایش مجاهدت های ستودنی این  فرزندان رشید ملت وا دارد.

موجب افتخار است که همکاران بلند همتمان در مراکز اورژانس سراسر کشور توانسته اند در همه صحنه ها با بهره گیری از دانش روز، توان بالا، مهارت کافی و تجربه فراوان، موجبات پویایی سلامت جامعه و کاهش تلفات ناشی از سوانح و بلایا را فراهم آورند.

اینجانب با قدردانی از  تلاش خالصانه  همکاران اورژانس ۱۱۵ در خدمت‌رسانی به مردم در متن حوادث و سوانح گوناگون، روز ملی فوریت های پزشکی را گرامی می دارم و از خداوند متعال سربلندی، سلامتی و موفقیت روزافزون این همکاران گرانقدر  را در ظل عنایات امام حسین (ع) و  تاییدات سلاله راستینش، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستارم.»

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×