طرح جدید رگولاتوری برای لغو پیامکهای مزاحم
به گزارش ایتنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قرهداغی گفت: علاوه بر این، مشترکان میتوانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامکهای اطلاعرسانی خدماتی (پیامکهایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال میشود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرفکنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی از تمام سرشمارههای پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راهاندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان میتوانند نسبت به فعالسازی یا غیرفعالسازی دریافت پیامکهای خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.