» دسته‌بندی نشده » میقاتی: به تلاش‌ها برای تشکیل کابینه ادامه می‌دهیم

میقاتی: به تلاش‌ها برای تشکیل کابینه ادامه می‌دهیم

شهریور ۲۲, ۱۴۰۱ 1۰


نخست وزیر مکلف لبنان تاکید کرد، به تلاش‌ها برای تشکیل کابینه ادامه می‌دهیم و در مقابل انتظار داریم همه این روند را همراهی کرده و مانع‌تراشی نکنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر مکلف لبنان امروز (سه‌شنبه) در جلسه بررسی طرح کار سیاست ملی جوانان سال ۲۰۲۲-۲۰۲۴ در ساختمان دولت تاکید کرد: به تمامی تلاش‌ها با هدف تشکیل کابینه جدید ادامه می‌دهم و در مقابل انتظار دارم همه مسؤولان مربوطه این تلاش‌ها را همراهی کرده و به تعیین شروط و مانع‌تراشی ادامه ندهند.

میقاتی همچنین اظهار کرد: همه باید برای حل مساله کابینه که به تقویت ثبات سیاسی کمک کرده، همکاری کنیم و از بحث‌های بی‌فایده خودداری کنند به ویژه که قانون اساسی در مورد تمامی پرونده‌ها روشن است و بر اساس محتوای آن امکان توقف وجود ندارد.

نخست وزیر مکلف لبنان در ادامه نیز تاکید کرد: همزمان با تکمیل اقدامات اصلی طرح بهبود یکپارچه که با صندوق بین‌المللی پول آغاز کردیم، کابینه ما با جدیت و پشتکار به حل مشکلات فوق‌العاده و مزمن ادامه می‌دهد.

او همچنین گفت: جلسات بودجه کل که فردا (چهارشنبه) در پارلمان آغاز خواهد شد، به منزله ستون اصلی پیشرفت و حل مشکل است و امیدواریم که بررسی لایحه بودجه کل با روحیه مثبت همکاری از سوی همه و به دور از انتقادهای منفی و یا امتیازخواهی‌ها انجام شود چراکه ما با توجه به این حجم بالای مشکلات، زمان اضافه‌ای برای بحث نداریم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×