» دسته‌بندی نشده » پرداخت کلیه حقوق پرسنل شهرداری در سال ۹۸/جوان سازی در بدنه شهرداری ادامه دارد

پرداخت کلیه حقوق پرسنل شهرداری در سال ۹۸/جوان سازی در بدنه شهرداری ادامه دارد

خرداد ۷, ۱۳۹۹ 9۰

به گزارش گیل سو، در اولین نشست مشترک شهردار لنگرود و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سال جدید، سید مهدی رجایی شهردار لنگرود ضمن تقدیر از خدمات و همراهی همه دست اندرکاران و خادمان ملت در قالب و لباس مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، گزارشی از عملکرد سال گذشته شهرداری لنگرود را ارایه نمود.

شهردار لنگرود گفت : علاوه بر انجام بسیاری از پروژه های عمرانی و اجابت مطالبات شهروندان ، در جوان سازی بدنه شهرداری لنگرود با برنامه عمل کردیم و طی سه سال اخیر بالغ بر ۶۰ نفر از کارکنان بازنشست شده اند که این امر مبلغی بالغ بر حدود ۳ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است و روند جوان سازی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص پروژه احیا و بازسازی باغ ملی اظهار داست: اقدامات کوچکی همچون تکمیل آبنما ، نصب تیرهای پارکی (که خرید شده است) و آماده سازی سرویس بهداشتی ، باقیمانده که در اسرع وقت به پایان و تبدیل به مکانی زیبا برای همشهریان و مسافران خواهد بود.
رجایی ? در مورد پروژه خیابان جدیدالاحداث (از میدان شهید املاکی به سمت کشتارگاه سنتی) نیز بیان داشت: شمع ها و تیرهای پل واقع در مسیر نصب شده و نهایتا تا ۳ ماه آینده کار زیرسازی جاده به اتمام خواهد رسید.

شهردار لنگروداز پیشرفت پروژه عظیم کارخانه کمپوست خبر داد و گفت : علیرغم وجود برخی اعتراضات مردمی و شیطنت های محلی ، با تلاش های پیمانکار و مشاور طرح و با عنایت و همکاری دستگاه قضایی و انتظامی به سمت جلو حرکت خواهیم کرد.

رجایی با یادآوری این مطلب که علیرغم مواجه شدن با بحران ویروس کرونا و شرایط ناپایدار اقتصادی ، کلیه حق و حقوق پرسنل در انتهای سال قبل پرداخت شده ، افزود : بخش اعظم حقوق فروردین کارکنان نیز واریز شده که در بین شهرداری های استان پیشتاز این امر هستیم.

وی در ادامه آظهار داشت: طراحی المان میدان اصلی شهر (میدان انقلاب) با ویژگی های متناسب با فضای موجود، طرح جدید ترافیکی برای میدان بسیج، پروژه نصب کانیوو دوبل در خیابان آزادی (جهت هدایت آب های سطحی) و پروژه بازگشایی مسیر انتهایی خیابان قوام – متصل به خیابان مسکن مهر که به کاهش ترافیک خیابان سعدی کمک شایانی میکند ،از پروژه هاس در دست اقدام است.

شهردار لنگرود با اشاره به رئوس برنامه های پیش بینی شده در سال جدید افزود : با توجه به بلااستفاده بودن کانال آزموده (واقع در جاده لیلاکوه) و اینکه زمین مذکور در تملک اداره آبیاری میباشد ، در صدد هستیم طی هماهنگی و نشست های تخصصی با حضور فرماندار شهرستان و مدیر آب منطقه‌ای استان ، مجوز پرکردن کانال مذکور را بگیریم تا بخشی از خواسته های شهروندان ، علی الخصوص در حوزه بهداشتی و آبگرفتگی معابر برطرف گردد.

رجایی شهردار لنگرود دیوارچینی رودخانه و تحکیم بستر خیابان اسدآبادی (از پل بتونی تا مسجد حاج غروی)،برای ورودی شهر از سمت میدان املاکی ، نصب چراغ های دکوراتیو برای ورودی شهر از نیدان املاکی، از سرگریری مجدد کار سنگفرش مسیر انتهایی خیابان نظام مهندسی را از جمله برنامه های سال ۹۹ عنوان نمود.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیر از زحمات مهندس رجایی و مجموعه کارکنان شهرداری لنگرود در سال ۹۸ در حوزه های عمرانی – فرهنگی – اجتماعی – خدماتی و… آرامش حاکم بر مدیریت فضای شهری و رضایت پرسنل و شهروندان را از ثمرات مدیریت بهینه شهردار جوان و تعامل مثبت با اعضای شورای اسلامی شهر دانسته و حمایت و همراهی خویش را با مجموعه شهرداری اعلام نمودند.

به گزارش گیل سو، در پایان این جلسه نیز مجید صبوحی مسوول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر لنگرود و مجید حسن دخت کارشناس روابط عمومی شهرداری و شورای شهر لنگرود به پاس زحمات در ماه های گذشته بخصوص پوشش فعالیت های مختلف این مجموعه شهری از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر لنگرود تجلیل و لوح تقدیری به آنان اهدا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×