» آخرین اخبار » گیلان » وزیر ورزش و جوانان: نیازسنجی ورزش در گیلان انجام شود

وزیر ورزش و جوانان: نیازسنجی ورزش در گیلان انجام شود

شهریور ۱۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید سجادی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های مهم ورزشی در استان گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد دیگر استان‌های کشور است، اظهار کرد: گیلان علاوه بر داشتن ورزشکاران قهرمان در رشته‌های مختلف به مانند مرحوم نامجو را تحویل ورزش کشور داده و در رشته فوتبال هم با تیم‌های مختلف روزهای درخشانی را سپری می‌کنند. 

وی با قدردانی از زحمات نماینده عالی دولت در گیلان در خصوص اهتمام به حل مشکل استادیوم فوتبال انزلی و دیگر پروژه‌های عمرانی ورزشی در این استان گفت: به منظور توسعه ورزش در گیلان علاوه بر تلاش بسیار خوب مدیرکل این استان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس نیز زحمات زیادی کشیده است. 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه‌های ورزشی گیلان در حوزه‌های مختلف افزود: تمامی دغدغه‌های مطرح شده توسط ورزشکاران و نماینده عالی دولت در گیلان احصاء همه این موارد مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌گیرد. 

سجادی با اشاره به طرح نیازسنجی ورزش گیلان گفت: باید از سوی مسؤولان ارشد استان و نیز مدیران حوزه ورزش این نیازسنجی انجام و به ما ارائه شود تا بتوانیم نیازهای ضروری ورزشی این استان را تا حد ممکن برطرف کنیم. 

وی توجه به جوانان و جلوگیری از کاهش پیری جمعیت در استان گیلان را یکی از اهداف دولت برشمرد و بیان کرد: دولت مردمی و وزارت ورزش و جوانان در بخش جوانان نیز با معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان ارتباط خوبی وجود دارد و برنامه‌های این حوزه نیز به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود. 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به ورزش‌های بومی محلی در استان گیلان گفت: کشتی گیله‌مردی یکی از ورزش‌های سنتی و بومی منطقه و معروف در کشور است و خوشبختانه این خطه در این بخش جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *