» دسته‌بندی نشده » گمانه‌زنی درباره چگونگی میزبانی ژاپن از نشست‌های سال آینده گروه هفت

گمانه‌زنی درباره چگونگی میزبانی ژاپن از نشست‌های سال آینده گروه هفت

شهریور ۷, ۱۴۰۱ 1۰


یک خبرگزاری ژاپنی به نقل از منابع دولتی نوشت، احتمالا نشست بعدی وزرای خارجه گروه هفت در منطقه تفرجگاهی “کارویزاوا” واقع در استان “ناگانو”ی ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، نشست بعدی وزیران امور خارجه گروه هفت قرار است در آوریل ۲۰۲۳ برگزار شود، در حالی که ماه مه سال آینده میلادی نیز نشست وزیران دارایی و روسای بانکهای مرکزی اعضای گروه هفت برگزار خواهد شد. منابع آگاه به خبرگزاری کیودو گفتند، مذاکرات وزیران دارایی اعضای گروه هفت در شهر “نیگاتا” برنامه ریزی شده است.

به نوشته این خبرگزاری ژاپنی دولت ژاپن هنوز برنامه‌های مربوط به این نشستها را نهایی نکرده است.

ژاپن سال آینده میلادی ریاست دوره‌ای گروه هفت را بر عهده خواهد داشت و برنامه‌ریزی کرده تا نشست سران این گروه را در بازه ۱۹-۲۱ مه ۲۰۲۳ در شهر هیروشیما برگزار کند.

چند روز پیش کویچی تانی، رئیس کمیته امنیت عمومی دولت اعلام کرد، در پی ترور شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن، نهادهای ضابط قانون در ژاپن مصمم هستند رویکرد خود در زمینه حفاظت از مقامات عالی رتبه را  تغییر اساسی دهند و قصد دارند در جریان نشست گروه هفت در سال آینده میلادی، از پهپادها، سپرهای ساخته شده از شیشه ضد گلوله و هوش مصنوعی برای اجرای اقدامات حفاظتی خود استفاده کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×