» آخرین اخبار » گیلان » خبرنگاران گیلانی شنبه تجلیل می شوند/ تشکیل جبهه حمایتی مدیران کل از خبرنگاران

خبرنگاران گیلانی شنبه تجلیل می شوند/ تشکیل جبهه حمایتی مدیران کل از خبرنگاران

مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران استان در ساعت ۱۶ عصر روز شنبه، ۲۹ مرداد خبر داد و افزود: مراسم روز خبرنگار با حضور استاندار گیلان و رئیس مجمع نمایندگان برگزار خواهد شد و شاهد حضور مدیران کل برخی از دستگاه ها خواهیم بود.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین مراسم تجلیل از خبرنگاران در دولت سیزدهم، اظهار کرد: امسال مراسم روز خبرنگار ویژه و متفاوت خواهد بود.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران استان در ساعت ۱۶ عصر روز شنبه، ۲۹ مرداد خبر داد و افزود: مراسم روز خبرنگار با حضور استاندار گیلان و رئیس مجمع نمایندگان برگزار خواهد شد و شاهد حضور مدیران کل برخی از دستگاه ها خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه درصدد تشکیل جبهه حمایتی از خبرنگاران با حضور مدیران کل دستگاه ها هستیم، گفت: مدیران کل دستگاه ها توان خود را روی هم بگذارند تا از خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه، اما کم برخوردار از امکانات رفاهی و معیشتی حمایت کنیم.

ثقتی ادامه داد: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، تامین اجتماعی و ارشاد اسلامی و شورای سیاستگذاری بانک های استان از جمله دستگاه هایی هستند که می توانند در طول سال از خبرنگاران پشتیبانی کنند.

وی تجلیل از خانواده های شهدای رسانه و خبرنگاران متوفی و پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های مراسم روز خبرنگار دانست و بیان کرد: امیدواریم تکریم و تجلیل و حمایت از خبرنگاران تبدیل به فرهنگ شود لذا بر همه مسئولان پسندیده است که در طول سال از این تلاشگران فداکار و ارزشمند قدردانی کنند.

انتها پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×