» دسته‌بندی نشده » فراخوان دومین جشنواره داستان قم اعلام شد

فراخوان دومین جشنواره داستان قم اعلام شد

مرداد ۲۲, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/قم دومین جشنواره داستان قم در سه بخش داستانک، داستان کوتاه و داستان مصور برگزار می شود.

انجمن ادبی پیرنگ دومین جشنواره داستان قم را در سطح ملی در چهار محور زندگی و سیره کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می کند و علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه بخش داستانک (حداکثر ۳۰۰ کلمه)، داستان کوتاه (حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) و داستان مصّور (فتو رمان) ارسال کنند.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال نماید همچنین آثار ارسالی  نباید در سایر جشنواره ها رتبه داشته باشند و ارسال اثر به معنای پذیرش همه شروط جشنواره و اجازه نویسنده به دبیرخانه برای چاپ آثار در کتاب جشنواره است.

آثار ارسالی بخش داستان کوتاه و داستانک باید به B Nazanin با قلم word صورت مجزا و در قالب فایل و اندازه قلم ۱۴ باشد و نام و نام خانوادگی، کدملی صاحب اثر، سن، نشانی محل سکونت و شماره تماس صاحب اثر، سن، نشانی محل سکونت و شماره تماس در پایان هر اثر و درصفحه ای کاملا مجزا درج  گردد.

در بخش داستان مصّور (فتو رمان) نیز هر اثر باید حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ فریم عکس داشته باشد و عکس ها با دوربین حرفه ای یا موبایل با کیفیت گرفته  شود همچنین ارسال اثر براساس تعریف جشنواره ملی داستان قم باشد و هر مغایرتی سبب حذف کل اثر خواهد شد و کلیه آثار قابلیت تفکیک از مجموعه عکس را از خود سلب خواهند کرد.

فایل مجموعه عکس باید در اندازه واقعی و با ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و با رزولیشن ۳۰۰ و حداقل حجم سه مگابایت و دارای اگزیف(اطلاعات فنی ثبت) و فرمت ارسال گردد و عکس های ارسالی نباید دارای امضا، JPG پاسپارتو، قاب، لوگو، واترمارک، حاشیه خطی و یا هرگونه نشانه های دیگر باشند.

عکس ها می تواند به صورت تک رنگ یا رنگی باشند و ارسال مجموعه عکس برای فتو رمان می تواند در ژانرهای متفاوت از قبیل مستند نگاری، آبستره، مینیمال، فتو مونتاژ و … باشند همچنین ادیت عکس براساس هم خوانی و ارتباط مجموعه عکس و داستان مصّور بلامانع است.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و اختتامیه جشنواره دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزار می گردد.

در بخش داستان کوتاه به نفراول ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم هفت میلیون ریال و در بخش داستانک به نفراول هشت میلیون ریال، نفر دوم پنج میلیون ریال و نفر سوم سه میلیون ریال و دربخش فتورمان به قراول بیست میلیون ریال، نفر دوم ده میلیون ریال و نفر سوم هفت میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه مندان میتوانند آثار خود رابه ایمیل جشنواره به نشانی  dastaneqom@gmail.com  ارسال کنند، همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر باشماره ۰۹۹۱۳۳۶۹۸۶۳  تماس گرفته و یا به  کانال  تلگرامی t.me/dastaneqom مراجعه کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×