» دسته‌بندی نشده » آغاز نهضت مسکن ملی در جنوب کرمان

آغاز نهضت مسکن ملی در جنوب کرمان

مرداد ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

ایسنا/کرمان باحضور معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور، ۸۰۰۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان شامگاه پنجشنبه ۲۰ مردادماه در آیین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۸ هزار و ۵ واحد مسکونی با حضور معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور گفت:۱۷۰۱ مسکن روستایی که توسط بنیاد مسکن احداث شده اند به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶۳۰۴ واحد مسکونی در جنوب کرمان خبر داد و افزود: این تعداد واحد مسکونی نیز توسط وزارت راه و شهرسازی احداث می شود که هم‌افزایی همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

ساردویی همچنین سهم جنوب کرمان را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی ۴ سال بیش از ۲۱ هزار واحد اعلام کرد و افزود: تعداد ۲۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکونی طی ۴ سال در جنوب کرمان احداث می شود.

وی تعداد متقاضیان مسکن ملی را ۳۳ هزار و ۱۷۶ نفر عنوان‌ کرد و گفت: ۹۸ درصد این تعداد پایش شده اند که ۸۷۸۴ نفر واجد شرایط هستند و از این تعداد ۲۶۹۵ نفر وجه اولیه را پرداخت کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه گفت: سالیانه ۱۶۳ هکتار زمین در جنوب کرمان برای  اجرای تعهدات مسکن ملی نیاز داریم  که تاکنون ۹۳۶ هکتار شناسایی شده است و ۳۷۰ هکتار از این میزان قطعی که ۱۶ هزار و ۵۷۳ واحد است را می توانیم احداث کنیم.

این مقام مسئول همچنین از افزایش ۳۰۰ هکتار زمین در طرح بازنگری جامع شهری به محدوده های شهرهای جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد حسینی معاون حقوقی رئیس جمهور به مناسبت سفر هیات دولت به عنوان نماینده دولت در بدو ورود به جیرفت با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد ضمن آنکه بازدید از پایانه صادراتی، دیدار با خانواده شهید دهمیری و شرکت در جلسه شورای اداری جیرفت از جمله برنامه های معاون رئیس جمهور به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×