» آخرین اخبار » گیلان » بودجه های استانی براساس اولویت های گیلان هزینه شود
بودجه های استانی براساس اولویت های گیلان هزینه شود

بودجه های استانی براساس اولویت های گیلان هزینه شود

مرداد ۱۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از مسئولان استانی خواست بودجه های میلیاردی را درست و دقیق و به جا هزینه کنند و گفت: استاندار و فرمانداران در استفاده از بودجه باید اولویت های استانی و شهرستانی را مشخص کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، عزت و اقتدار و امنیت و آسایش کشور را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هسته ای و مدافع حرم و امنیت و مدافع سلامت در راه اسلام و انقلاب فداکاری کردند و لذا مدیون آنان هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان علیه ایران تحریم های جدیدی را اعمال می کند، گفت: با وجود چنین اقدامات خصمانه ای نباید انتظار داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران به آنان اعتماد کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اظهارات غیر منطقی رئیس اتحادیه اروپا و رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود ایران را در مسئله هسته ای قانون گریز نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مسئولان و به ویژه مذاکره کنندگان ایران خواست منویات رهبر انقلاب درباره برجام را سرلوحه خویش قرار دهند و تصریح کرد: تامین منافع ملی از طریق رفع تحریم ها و بازگشت پول های بلوکه شده در دستور کار برجام قرار گیرد. همچنین آمریکا باید ضمانت دهد و راستی آزمایی شود.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را علیه شرارت های دولت آمریکا دانست و متذکر شد: آمریکا باید دست از جنایت در منطقه بردارد.

آیت الله فلاحتی همچنین به پایان سال زراعی و آغاز برداشت برنج در گیلان اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم کمبود آب، شاهد افزایش تولید برنج هستیم که نتیجه عنایت خداوند و تدبیر مسئولان و همکاری کشاورزان است.

وی مشکلات حوزه آرد و نان را یکی از اولویت های کاری مسئولان ارشد استان دانست و اضافه کرد: بخشی از مشکلات این حوزه به واسطه جنگ روانی ایجاد شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شبکه های معاند صف های طولانی و شلوغ نان را نشان می دهند، در حالی که کمبود آرد نداریم، تاکید کرد: اگرچه ایران با تورم و گرانی مواجه است، اما مردم زندگی آبرومندانه دارند و سیاهنمایی ها کار دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، همه کشورها را دارای مشکلاتی دانست و به تحولات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و افزود: در ماجرای اوکراین شاهد تحریم روسیه توسط غرب بودیم و لذا با تحریم انرژی روسیه کشورهای اروپایی روزهای سردی را پیش رو دارند و نسبت به این موضوع نگران هستند.

وی از مسئولان استانی خواست بودجه های میلیاردی را درست و دقیق و به جا هزینه کنند و گفت: استاندار و فرمانداران در استفاده از بودجه باید اولویت های استانی و شهرستانی را مشخص کنند و قطعا محیط زیست و آب و سد و آب بندان و راه و برق و تعطیلی کارخانجات و اشتغال جوان و… در اولویت هستند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×