» دسته‌بندی نشده » پیشنهاد تبدیل ساختمان قدیمی انتقال خون به موزه/درخواست از شهرداری برای ساخت مراکز جامع خون‌گیری
پیشنهاد تبدیل ساختمان قدیمی انتقال خون به موزه/درخواست از شهرداری برای ساخت مراکز جامع خون‌گیری

پیشنهاد تبدیل ساختمان قدیمی انتقال خون به موزه/درخواست از شهرداری برای ساخت مراکز جامع خون‌گیری

مرداد ۹, ۱۴۰۱ 0۰


رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که ساختمان‌های قدیمی انتقال خون به موزه تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در واکنش به سخنان مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: ساختمان شماره ۲ انتقال خون در اراضی برج میلاد قرار گرفته است هرچند که این ساختمان در دهه ۷۰ ساخته شده که خبری از برج میلاد نبود اما حالا در ساماندهی عرصه‌های پیرامون برج میلاد لازم است که همکاری بین سازمان انتقال خون و مدیریت برج میلاد انجام گیرد.

وی با بیان این‌که در منطقه ۲۲ مرکز انتقال خون نداریم در حالی که یکی از مناطق پرجمعیت است، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵، پنج مرکز جامع اهدا خون تصویب شد تا احداث شود و این در حالی است که شهر تهران دارای مراکز درمانی زیادی است و ۲۵ درصد فرآورده‌های خونی در تهران صرف می‌شود و لازم است که مراکز جامع اهدا خون در شهر تهران و استان تهران توسعه یابد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: سازمان انتقال خون ساختمان‌های قدیمی زیادی دارد که می‌توان به آنها کاربری موزه در راستای ثبت اسناد و تخصص این رشته را داد.

مهدیزاده مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران نیز با بیان این‌که در شورای شهر چهارم مدیریت شهری به احداث چند مرکز جامع اهدا خون کمک کرد، اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ما از مدیریت شهری این است که به مانند گذشته با ما همکاری کنند تا مراکز جامع خون‌گیری حداقل در پنج الی شش منطقه‌ای که ضروری است راه‌اندازی شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×