» آخرین اخبار » گیلان » جهاد دانشگاهی گیلان از حامیان دانشجویان زائر اربعین

جهاد دانشگاهی گیلان از حامیان دانشجویان زائر اربعین

مرداد ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان جانشین سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: نگاه سازمان جهاد دانشگاهی استان در کمک و حمایت از دانشجویان زائر موجب شده است که از مراکز همراه و حامی دانشجویان زائر اربعین باشد.

محمدجعفر جعفری در دیدار با دکتر حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان که در دفتر مرکزی این سازمان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن اجتماع جهانی اربعین اظهار کرد: در تلاش هستیم تا همچون سنوات گذشته به دانشجویان زائر اربعین از گیلان کمک کنیم تا در سفرشان اتفاقات بهتری رقم بخورد.   

وی افزود: اجتماع جهانی اربعین ابعاد مختلفی دارد؛ برجسته ترین و مهمترین بُعد آن معنویت بی کران این گردهمایی بی نظیر است.

جعفری ادامه داد: برای بهره مندی دانشجویان گیلانی از ظرفیت‌ های این اجتماع بزرگ کارهای مختلفی در راستای تسهیل سفر ایشان انجام خواهد گرفت.

جعفری ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها از جمله سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در کمک و حمایت از دانشجویان زائر نگاه و همت خوبی دارد و این امر حاکی از نگاه درست این نهاد ارزشمند انقلابی است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال دانشجویان زیادی برای شرکت در اجتماع اربعین شرکت کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون ثبت نام آغاز نشده است اما تماس ها حاکی از استقبال پرشور دانشجویان دارد. ما این توان را داریم که از همه دانشجویان استان زائر اربعین امسال حمایت کنیم.

جعفری ادامه داد: البته به جز دانشجویانی که ثبت نام می کنند برخی از دانشجویان به صورت انفرادی و یا گروه به این اجتماع بزرگ بشری می پیوندند.

وی با اشاره به اینکه این سفر ممکن است برای خواهران دانشجو سخت باشد، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا سختی این سفر را برایشان تسهیل ببخشیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گیلان در پایان از همراهی و همکاری جهاد دانشگاهی گیلان در تسهیل سفر اربعین دانشجویان گیلان قدردانی کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×