» دسته‌بندی نشده » راننده‌تاکسیِ پاک‌دست به آرزوی خود می‌رسد

راننده‌تاکسیِ پاک‌دست به آرزوی خود می‌رسد

مرداد ۴, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

در حاشیه‌ی جلسه‌ی ۷۷۷ شورای فرهنگ‌عمومیِ کشور که در وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از غلامحسین بوذرجمهری، راننده‌تاکسیِ پاک‌دست، تقدیر به‌عمل آمد.

به‌گزارش ایسنا، چند روز گذشته، غلامحسین بوذرجمهری پس از پیدا کردنِ کیفی در خیابان که در آن مبلغِ زیادی دلار و یورو، کارت‌ بانکی و تلفن‌همراه بود، آن را به صاحبش برگرداند.
از این رو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره‌ی اقدام این راننده‌تاکسیِ پاک‌دست گفت: ایشان انسانی شریف و متدیّن‌اند که برای خانواده‌ی خود تلاش می‌کنند و این کار بزرگ و خیرخواهانه‌ای که انجام دادند، نشان‌دهنده‌ی عزّت‌نفس ایشان است. ما نیز در شورای فرهنگ عمومی به‌دنبال ترویج ویژگی‌های از جنس گذشت، فداکاری و کمک به هم‌نوع هستیم و این شهروند خوب‌مان، این موضوع را در عمل نشان دادند.

بوذرجمهری انگیزه‌ی خود از این کار را این‌طور شرح داد: این وظیفه‌ی انسانیِ من بود. من سال‌هاست که راننده‌ی تاکسی‌ام و با افراد زیادی همسفر می‌شوم و تلاشم بر این‌ است که امنیتِ کامل را برای مسافرانم تامین کنم. ارزشِ افراد بسیار والاست و من و همکارانم سعی می‌کنیم آن‌ها را سالم به مقصد برسانیم، این پول‌ها که برکت و ارزشی ندارند.

در مراسم تقدیر از این راننده‌تاکسیِ امانتدار، آرزوی او برای اعزام به سفر عتبات فراهم شد.
انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×