» دسته‌بندی نشده » روایت ستاره خارجی سیدنی از تحول زندگی‌اش بعد از انتقال به سپاهان

روایت ستاره خارجی سیدنی از تحول زندگی‌اش بعد از انتقال به سپاهان

مرداد ۱, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان اصفهان امروز از خرید جدیدش در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد و الویس کامسوبا هافبک سیدنی اف سی استرالیا را جذب کرد.

این ملی پوش بوروندیایی گفت: این یک انتقال (به سپاهان) متحول کننده زندگی برای من و خانواده ام است و من از سیدنی اف سی برای موافقت با این قرارداد سپاسگزارم. من از حمایت بزرگی از این باشگاه برخوردار بوده ام و پیشرفت حرفه ای من به لطف حمایتی است که از طرف همه، از جمله اعضای باشگاه، داشته ام.

وی افزود: می‌خواهم از استیو و کادر مربیگری‌اش برای باور به من، همچنین از هیئت مدیره و مدیرعامل سیدنی اف سی که اجازه استفاده از این فرصت را به من دادند و از اعضای Sky Blues که پشتیبان من بودند تشکر کنم.

استیو کوریکا سرمربی سیدنی اف سی، گفت: ما دوست داشتیم الویس در باشگاه بماند زیرا او در فصل گذشته نمایش خوبی از خود نشان داد. این یک معامله فوق‌العاده و یک حرکت عالی برای اوبود، بنابراین ما احساس کردیم که نباید در راه او بایستیم.

وی افزود: رفتن او فرصت‌های بیشتری را برای بازیکنان تیم ما ایجاد می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای جذب مهاجم دیگر قبل از شروع فصل باز می‌کند.

کامسوبا در ۲۴ بازی برای سیدنی اف سی ۵ گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *