» آخرین اخبار » گیلان » پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در گیلان از ظرفیت های ارزشمند استان

پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در گیلان از ظرفیت های ارزشمند استان

تیر ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان  سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: وجود پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در گیلان از ظرفیت های ارزشمند استان محسوب می شود.

دکتر حمیدرضا مسکنی امروز در دیدار با بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی که در دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: وجود پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در گیلان از ظرفیت های ارزشمند استان محسوب می شود که استان های مختلف در کشور از ظرفیت و گستره فعالیت های پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی آگاهی دارند اما در گیلان کمتر از ظرفیت های این پژوهشکده استفاده می شود. 

وی بانک خون بندناف، واحد درمان سرطان پستان، درمان ناباروری، مهارت افزایی در حوزه اشتغال، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، توسعه ظرفیت ها در حوزه صنایع دستی  و… را از جمله فعالیت ها و قابلیت های مغتنم و نفیس جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد. 

مسکنی با بیان اینکه گیلان در مواجهه با بیماری سرطان پستان و ناباروری در کشور، آمار بالایی دارد، افزود: همه همت ما این است که چنین مشکلاتی در استان کاهش یابد و گام های موثری نیز برداشته شده است. 

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خاطرنشان کرد: در سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان پنج مرکز مهارت آموزی وجود دارد و برای توسعه فعالیت های این مراکز از جمله مرکز آموزشی فومن نیاز به حمایت های لازم برای تکمیل زیرساخت ها داریم.

وی سازمان دانشجویان را یکی دیگر از ظرفیت های قابل توجه عنوان کرد و گفت: فضای فرهنگی و جهادی خوبی در این مجموعه دانشجویی وجود دارد و با ساختار توانا و برنامه هایی که داریم می توانیم با تکیه بر توانمندی ها و تجربه های جهادگران در مسیر پیشرفت و تقویت روحیه جهادی دانشجویان سراسر استان نقش آفرین باشیم.

 سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان تصریح کرد: از ویژگی های مهم جهاد دانشگاهی گیلان وجود کارکنان جهادی و دلسوز است که سرمایه های ارزشمندی برای پیشبرد اهداف و فراهم کردن زمینه های رشد و شکوفایی محسوب می شوند.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×