» دسته‌بندی نشده » دستیار وزیر خارجه: اشغالگر در خانه سست عنکبوتیش آرامشی نخواهد داشت

دستیار وزیر خارجه: اشغالگر در خانه سست عنکبوتیش آرامشی نخواهد داشت

تیر ۲۶, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدصادق فضلی دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۲۶ تیر ماه و در پی سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و عربستان سعودی در توئیتر نوشت: شکست یا پیروزی نه در رسانه‌ها، بلکه در میدان رقم می‌خورد!

وی با طرح این سؤال که به نظر شما سال گذشته چند عملیات در سرزمین‌های اشغالی انجام شده است که بایدن در قفس سخنرانی می‌کند؟ افزود: کسی که گنبد آهنینش از شیشه است، سرانجام سنگ‌پرانی را خواهد دید. اشغالگر در خانه سست عنکبوتیش آرامشی به خود نخواهد دید.

 

جو بایدن رئیس جمهور در نخستین سفرش به غرب آسیا و در مقصد اول این سفر به سرزمین‌های اشغالی رفت و از آن جا به عربستان سعودی سفر کرد و در نشست جده با حضور کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به اضافه مصر، عراق و اردن شرکت کرد. 

به گزارش فارس، فضلی پیش از این در توئیت دیگری درباره این سفر نوشته بود: قدم نامبارک بایدن، با هدف عادی سازی روابط با رژیم سرطانی است که ریشه تمام نا‌امنی‌ها و تهدیدات در منطقه می‌باشد. میوه تلخ این سفر شیطانی، فتنه انگیزی، جنگ، برادرکشی و توطئه است. همانطور که خداوند وعده داده و خواست ملت‌های مسلمان است خواهیم دید که نصرت با مقاومت اسلامی است.

گفتنی است در سفر بایدن به سرزمین‌های اشغالی و بعد از دیدارش با لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ مشترکی موسوم به «بیانیه قدس» منتشر شد. بیانیه‌ای که باز هم به ایران اشاره شده بود. در این بیانیه آمده است که واشنگتن به امنیت رژیم اسرائیل و حفظ برتری نظامی [ادعایی] این رژیم در منطقه همچنان پایبند است و اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد و آمریکا آماده است تا از تمام عناصر قدرت ملی خود برای اطمینان از این نتیجه استفاده کند و همچنین خود را متعهد به مقابله با فعالیت‌های مستقیم ایران یا فعالیت‌هایی که از طریق گروه‌های همسو با خود همچون حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی انجام می‌دهد، می‌داند. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *