» دسته‌بندی نشده » سجادی: بلاتکلیفی تیم ملی باید برطرف شود/ وضعیت فوتبال مشوش نیست

سجادی: بلاتکلیفی تیم ملی باید برطرف شود/ وضعیت فوتبال مشوش نیست

تیر ۲۵, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید سجادی در حاشیه مراسم افتتاحیه کانال رادیویی ورزش بانوان درباره بیانیه اخیر فدراسیون فوتبال درمورد اینکه دخالتی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال وجود ندارد و همچنین بلاتکلیفی این تیم، اظهار داشت: بلاتکلیفی این تیم باید برطرف شود. پس از مراسم امروز، اولین جلسه من بلافاصله با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال است.

*اولویت ما ابتدا جلسه با ماجدی است

وی افزود: قرار بود بعد از جلسه شورای معاونین در خدمت ماجدی باشم اما اولویت بندی کردیم و قرار شد ابتدا خدمت ماجدی باشم. مطالعات و بررسی‌هایی کرده و جلساتی گذاشتند. قرار است با هم صحبت کنیم. وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی داریم که در راستای وظایف خود همیشه در صحنه و کنار تیم ملی هستیم.

*وضعیت فوتبال مشوش نیست، از این واژه استفاده نکنید

وزیر ورزش در واکنش به این سوال که وضعیت فوتبال مشوش است، گفت: خیر اینگونه نیست، از این واژه استفاده نکنید.

*باید در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال باشیم

وزیر ورش و جوانان درمورد اینکه آیا وزارت ورزش در تغییر سرمربی تیم ملی و حضور سرمربی ایرانی در این تیم دخالت می‌کند، تاکید کرد: از دولت محترم خواهش کردم حمایت‌های لازم را از فوتبال داشته باشد. هرگونه حمایت مادی و معنوی از تصمیمات فنی فدراسیون را انجام دادیم و باید در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال باشیم اما نه تنها در فوتبال، بلکه در هیچ یک از فدراسیون‌‌های ورزشی صلاح نیست وزارت ورزش و جوان دخالت فنی کند.

*در رشته خودم، دوومیدانی هم درباره مسائل فنی دخالت نمی کنم

وی افزود: حتی در رشته خودم یعنی دو و میدانی به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی ورود کنم زیرا رئیس و هیات رئیسه دارد. همکاران مختلفی در فدراسیون‌ها فعال هستند و به دیدگاه فنی آنها احترام می‌گذاریم.

*عده ای کادرفنی ایرانی و عده ای می گویند کادرفنی خارجی

سجادی درمورد اینکه شنیده شده وقتی تیم ملی والیبال با سرمربی ایرانی نتایج خوبی گرفته این بحث مطرح شده که بهتر است تیم ملی فوتبال هم از سرمربی ایرانی استفاده کند، توضیح داد: از این یادآوری ممنون هستم. دیدگاه‌های مختلف این روزها خیلی مطرح می‌شود. عده‌ای می‌گویند کادرفنی ایرانی و عده‌ای می‌گویند کادرفنی خارجی.

ادامه دارد…
 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *