» آخرین اخبار » گیلان » کیومرث صابری هنرمند متعهد بود

کیومرث صابری هنرمند متعهد بود

تیر ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از طنز فاخر استاد کیومرث صابری فومنی(گل آقا)، افزود: مرحوم صابری نمونه یک هنرمند متعهد بود که به اسلام و انقلاب اعتقاد داشت.

اسدالله عباسی در اختتامیه ششمین جشنواره ملی «طنزپهلو» که در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد، با اشاره به پیشینه فرهنگی و تمدنی استان گیلان، اظهار کرد: به زودی شاهد ثبت جهانی شهر ماسوله خواهیم بود.

وی با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از طنز فاخر استاد کیومرث صابری فومنی(گل آقا)، افزود: مرحوم صابری نمونه یک هنرمند متعهد بود که به اسلام و انقلاب اعتقاد داشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه گل آقا همواره با جان و دل برای اعتلای دین و کشور تلاش می کرد، گفت: گل آقا با ادبیات و هنری کخ داشت به نقد مسئولان می پرداخت و تلخی انتقادها در کان مسئولان شیرین می نشست.

عباسی، مرحوم صابری فومنی را طنزپردازی دانست که مشکلات مردم را بیان می کرد و گفت: برای انتقال مشکلات جامعه، زبان طنز، زبانی گویا و رسا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسئولان انتظار نقد منصفانه دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان از نقد منصفانه استقبال می‌کنند و باید از نقد منصفانه برای رفع مشکلات مردم بهره مند شوند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×