» آخرین اخبار » گیلان » سرود سلام فرمانده موجب ایجاد موج وحشت در دل وهابیت شد
سرود سلام فرمانده موجب ایجاد موج وحشت در دل وهابیت شد

سرود سلام فرمانده موجب ایجاد موج وحشت در دل وهابیت شد

تیر ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


 

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مومنی امروز در مراسم یادواره شهدای منا در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه بدترین جنایت، در فاجعه منا و پیکر حاجیان انجام شد، اظهار کرد: وهابیت هر کسی که به پیامبر و امامان توسل کند را مشرک می‌خواند که در این صورت مشرک را واجب‌القتل می‌دانند و این تفکر که از عبدالوهاب برخواسته شد در فاجعه منا مشاهده شد. 

وی با بیان اینکه وهابیت، دشمن پیامبر و تفکر اسلام است، گفت: در چند سال گذشته شاهد رشد مسلمان شدن در کشورهای مختلف هستیم که وهابیت نیز در مقابل عملیات‌های مختلفی را در حرم‌های مختلف ائمه انجام دادند. 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تخریب قبور ائمه و بمب‌گذاری و غیره از جمله اقدامات وهابیت علیه شیعه و اسلام در طی سال‌های گذشته در حرمین است، افزود: رهبر انقلاب در سال‌های اخیر فرمودند «شاهد اضمحلال تمدن فرهنگ غرب خواهیم بود» و این خطر را وهابی‌ها حس کردند و هم از لحاظ عقیدتی و هم فیزیکی تلاش کردند تا فرهنگ شیعه و تشیع را از بین ببرند و با ذکر امیرالمومنین و فرهنگ مهدوی می‌جنگند اما هیچ گاه موفق نخواهند بود. 

مومنی با بیان اینکه وهابیت از اسلام و مسلمانان وحشت دارد، تصریح کرد: سرود سلام فرمانده که توسط بچه‌های لنگرود انجام شد و در کشورهای مختلف نیز بازخوانی شد موج وحشت را در دل وهابیت و دشمنان اسلام و انقلاب انداخت و به روش‌های مختلف در حال کارشکنی هستند و نمی‌خواهند نام امام عصر (عج) در جهان گسترش یابد. 

وی با بیان اینکه هجرت اصغر، هجرت اوسط و هجرت اکبر سه نوع هجرت است و هر کسی در این نوع هجرت ورود کند رستگار می‌شود، گفت: هجرت از مکانی که کسب‌وکار حلال نیست، دل نبستن به موقعیت‌ها و دنیا، مطیع خدا بودن از بخش‌ها و انواع هجرت است که یکی دیگر از انواع هجرت این است که کسانی در حال احرام لبیک‌گویان به سوی خدا هجرت می‌کنند. 

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، آن کسی که در هجرت اصغر موفق شود در دو هجرت دیگر نیز موفق می‌شود و هجرت اوسط، هجرت مهمی است و منظور، هجرت از نفس است و دلبستگی و ذره‌ای نفسانیات در وجود فرد نیست. 

انتهای پیام/۸۴۰۰




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *