» آخرین اخبار » گیلان » تحقق صد درصدی وصول مالیات گیلان در سال گذشته

تحقق صد درصدی وصول مالیات گیلان در سال گذشته

تیر ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل امور مالیاتی گیلان، از تحقق صد درصدی وصول مالیات در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با همدلی و وفاق موجود در بخش های اقتصادی استان به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

رضا برهانی نیا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درآمدهای مالیاتی استان با بیان اینکه به دلیل تحولات اقتصادی وصول مالیات در سال جاری سخت تر از گذشته است، گفت: سازمان امور مالیاتی در کنار وصول مالیات باید از تولیدکنندگان، کسبه خرد و آسیب دیدگان ناشی از کرونا حمایت کند.

وی با اشاره به افزایش سهم مالیات در تامین بودجه، گفت: تحقق درآمدها و مقابله با فرار مالیاتی نیازمند همکاری و حمایت کلیه سازمان ها، نهادها و اشخاص با امور مالیاتی است تا بتوانیم به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم.

برهانی نیا رویکرد سازمان امور مالیاتی را حمایت از تولید دانست و ادامه داد: سازمان امور مالیاتی به عنوان اولین بار در سال جاری تشخیص مالیات از طریق اطلاعات بانکی را آغاز کرد که این امر ابهاماتی را به وجود آورده بود که در جلسات متعدد با اصناف و اتحادیه ها نسبت به رفع ابهامات و اطمینان خاطر دادن به فعالان اقتصادی اقدام کردیم.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان از افزایش ۹۰ درصدی در تعداد مودیانی که از تبصره ماده ۱۰۰ برای قطعیت مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ خود بهره برده اند، نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این امر نتیجه همکاری نزدیک و صمیمانه مجموعه همکاران امور مالیاتی در سراسر استان با اصناف و اتحادیه ها و نظام های صنفی است.

وی از تحقق صد درصدی وصول مالیات در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با همدلی و وفاق موجود در بخش های اقتصادی استان به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×