» آخرین اخبار » گیلان » آمادگی مدارس گیلان برای جبران اُفت تحصیلی کرونایی دانش آموزان

آمادگی مدارس گیلان برای جبران اُفت تحصیلی کرونایی دانش آموزان

تیر ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، از اجرای طرح جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: دوره سخت کرونا را پشت سر گذاشتیم و آمارهای امتحانات، نشان دهنده افت تحصیلی محسوس در دانش آموزان است.

محمد فائزی در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز ثبت نام در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در پایه اول مقطع ابتدایی از اول خرداد شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام پایه اول مقطع متوسطه اول نیز از اول تیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ثبت نام در پایه اول مقطع متوسطه دوم از نیمه دوم تیر آغاز می شود، زیرا دانش آموزان درگیر هدایت تحصیلی هستند و به زمان نیاز دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ثبت نام در پایه های میانی همه مقاطع را خود به خود دانست و گفت: افراد در همان مدرسه ای که ثبت نام کردند ادامه تحصیل خواهند داد.

فائزی در پاسخ به میزان افزایش تعرفه ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی استان، خاطرنشان کرد: این تعرفه از مرکز اعلام می شود و همچنان منتظر هستیم، اما افزایش بین ۱۰ تا ۳۵ درصد خواهد بود.

وی همچنین از اجرای طرح جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: دوره سخت کرونا را پشت سر گذاشتیم و آمارهای امتحانات، نشان دهنده افت تحصیلی محسوس در دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه طرح مذکور برای موفقیت در سال تحصیلی پیش رو اجرایی می شود، عنوان کرد: به دنبال جبران عقب ماندگی ها هستمی و لذا اولیا همکاری لازم را مدارس داشته باشند تا شاهد حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس های جبرانی باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×