» آخرین اخبار » گیلان » هنجارشکنان امامزاده ابراهیم شفت دستگیر شدند

هنجارشکنان امامزاده ابراهیم شفت دستگیر شدند

تیر ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان شفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با بیان اینکه پس از انتشار تصاویری از هنجارشکنی تعدادی از جوانان در منطقه امامزاده ابراهیم شهرستان شفت، بلافاصله شناسایی واحدهای اقامتی متخلف و عوامل انتشار این تصاویر در فضای مجازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: پلیس برابر قانون با افرادی که تحت هر عنوان در فضای مجازی یا اماکن عمومی نسبت به برهم‌زدن نظم عمومی یا هتک حیثیت اجتماعی اقدام کنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی از دستگیری متصدی واحدهای اقامتی متخلف در امامزاده ابراهیم خبر داد و افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان شفت پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی شبکه‌های اجتماعی، متصدی واحدهای اقامتی متخلف و عامل انتشار این تصاویر در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شفت، پس از بررسی‌‌های تکمیلی و شناسایی و دستگیری متهمان، پرونده به مرجع قضائی ارسال و این واحدهای اقامتی پلمب شدند.

شعبانی ضمن درخواست از شهروندان برای اعلام هرگونه تخلف و هنجارشکنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، افزود: تمامی اقامتگاه‌ها و واحدهای صنفی ملزم به رعایت شئون اسلامی و قوانین اداره نظارت بر اماکن عمومی هستند و پلیس با افراد متخلف قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش فارس، چندی پیش ویدیویی توسط یکی از کاربران فضای مجازی از شهرک زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم شفت در فضای مجازی منتشرشده بود که به‌شدت با واکنش زائران، مجاوران و گردشگران همراه بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *