» آخرین اخبار » گیلان » باید کیفیت دوره های آموزشی را ارتقا ببخشیم

باید کیفیت دوره های آموزشی را ارتقا ببخشیم

تیر ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه امروزه شاهد خلاءهایی در عرصه مهارت های مدیریتی هستیم، گفت: باید کیفیت دوره های آموزشی را ارتقا ببخشیم تا شاهد اثرگذاری در جامعه باشیم.

محمدرضا جلالی در دیدار با سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان که در حاشیه معارفه رئیس جدید مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود برگزار شد، آموزش را لازمه هرگونه تحول فردی و سازمانی دانست و اظهار کرد: آموزش رکن رکین تحول در ساختارهای مختلف است.

وی با بیان اینکه فرد و سازمان یادگیرنده برای تحول باید پذیرای تغییر در روش و منش و نگاه باشد، عنوان کرد: متاسفانه شاهد گرایش افراطی جامعه به کسب مدرک هستیم.

فرماندار لنگرود با اشاره به نقش مدرک دانشگاهی در جایگاه اجتماعی افراد، عنوان کرد: امروزه با کمبود نیروهای نخبه در سازمان ها مواجه هستیم، زیرا کمتر به علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی پرداخته شده، در حالی که برای اصلاح امور جامعه به چنین علومی نیاز است.

جلالی، با بیان اینکه امروزه شاهد خلاءهایی در عرصه مهارت های مدیریتی هستیم، گفت: باید کیفیت دوره های آموزشی را ارتقا ببخشیم تا شاهد اثرگذاری در جامعه باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه ضمن قدردانی از سعید اروندی، رئیس سابق علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود مسیب مرادی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معارفه شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×