» آخرین اخبار » گیلان » سرپرست جدید مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود معارفه شد

سرپرست جدید مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود معارفه شد

تیر ۱۲, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/گیلان با حضور سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، سرپرست جدید مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود معارفه شد.

دکتر حمیدرضا مسکنی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی شهرستان لنگرود، با اشاره به ظرفیت های این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه امروز مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود وضعیت خوبی دارد و باید تلاش ها را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه علمی و کاربردی از نهایت ظرفیت ها استفاده می کنیم، افزود: در حال حاضر با کاهش تقاضا در تحصیلات دانشگاهی مواجه هستیم، اما نباید فعالیت را متوقف کنیم و برنامه ریزی برای ارتقای کمی و کیفی این مراکز ادامه دارد و باید به سمت آموزش های تکمیلی برویم.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان آموزش های کوتاه مدت را یکی از جنبه های توسعه مراکز علمی – کاربردی دانست و بیان کرد: افزایش آموزش های کوتاه مدت در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود با جدیت دنبال می شود.

مسکنی با اشاره به توسعه تحقیقات در خدمات گلخانه ای در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی گیلان، خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود ظرفیت زیادی در خصوص مطالعات گلخانه ای گیاهان دارویی و زینتی دارد.

وی مراکز علمی – کاربردی را نماینده جهاد دانشگاهی در شهرستان ها دانست و بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت آموزش مد نظر بوده و نباید خودمان را محدود کنیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ضمن قدردانی از سعید اروندی، رئیس سابق علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود مسیب مرادی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معارفه شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×