» دسته‌بندی نشده » پایگاه سابق آمریکایی‌ها در کره جنوبی به پارک تبدیل می‌شود

پایگاه سابق آمریکایی‌ها در کره جنوبی به پارک تبدیل می‌شود

تیر ۱۲, ۱۴۰۱ 1۰


یک پایگاه سابق متعلق به نیروهای آمریکایی در مرکز سئول به یک پارک سرسبز تبدیل می‌شود و مقام‌های کره جنوبی می‌گویند این اقدام چهره شهر را به کلی تغییر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری UPI، از آغاز ماه گذشته میلادی ساکنان سئول توانستند وارد این پایگاه سابق خلبان‌های آمریکایی شوند و مقام‌های شهری نیز می‌گویند پارک “یونگسان” چهره شهر را تغییر خواهد داد.

“او جانگ-هوآن”، مدیر بخش برنامه ریزی استراتژیک در سئول گفت: پارک “یونگسان” مانند سنترال پارک نیویورک سیتی به مکانی بزرگ برای بازی و سرگرمی در سئول برای شهروندان تبدیل می‌شود. این فضای سبز شهری برای جمعیت ۱۰ میلیونی آن بسیار موثر خواهد بود.

پارک کره جنوبی

تصاویری تاریخی و یکسری نمایشگاه‌ها بر روی چم‌ های سبز این پایگاه سابق نظامی آمریکایی‌ها به چشم می‌خورد و تورهای گردشگری برای شهروندان و ساکنان سئول برپا شده تا آنها بتوانند از این مکان دیدن کنند.

این مکان در سال ۱۹۰۴ توسط ژاپنی‌ها و در جریان اشغالگری استعماری آنها در شبه جزیره کره ساخته شد و از آن زمان به صورت محدود در اختیار مردم قرار می‌گرفته است. این مکان در نهایت به پایگاه نیروهای آمریکایی در کره و فرماندهی سازمان ملل از جنگ کره در دهه ۵۰ میلادی تا ۲۰۱۸ بدل شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×