» دسته‌بندی نشده » تعامل مطلوب مردم فارس برای کنترل کرونا

تعامل مطلوب مردم فارس برای کنترل کرونا

تیر ۹, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

ایسنا/فارس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به طی ۵۰ روز بدون فوتی کرونا در فارس، تعامل مطلوب شهروندان این استان را عامل اثرگذار این موفقیت دانست.

بهرام عین‌اللهی پنجشنبه ۹ تیر در سفر به استان فارس و بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهر ایزدخواست، با اشاره به اینکه طی حدود پنجاه روز گذشته، آمار جانباختگان کرونا در فارس ثابت بوده است، از همکاری بسیار خوب مردم استان در طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا قدردانی کرد.

عین اللهی مردم این استان را مردمی غیور و شهیدپرور خواند که در بحران کرونا نیز همکاری بسیار خوبی با مجموعه سلامت داشتند و با بیان اینکه تاکنون آمار واکسیناسیون دز نخست در فارس بیش از ۹۳ درصد، دز دوم حدود ۸۷ درصد و دز سوم نیز بیش از ۴۹ درصد بوده است، دستاورد این مشارکت را پیشگیری از شیوع کرونا در استان و کاهش پیامدهای ناشی از این بیماری در فارس عنوان کرد.

عین اللهی همچنین همکاری مردم در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی را نیز در کاهش خطرات کرونا در استان، تاثیرگذار خواند و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تلاش مدافعان سلامت و همکاری مردم استان، بتوانیم شاهد ارتقای سلامت در فارس باشیم.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت ایزدخواست

براساس این گزارش، نخستین برنامه  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت ایزدخواست بود.

این مرکز خدمات جامع سلامت که ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم ایزدخواست را تحت پوشش دارد، با حضور پزشک عمومی و ارائه خدمات دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان، بهداشت عمومی و بهداشت محیط، پذیرای مراجعان است.

مرکز خدمات جامع سلامت ایزدخواست با زیربنای هزار و ۴۴۰ مترمربع، از سال ۱۳۹۷ و با حضور ۲۰ نیروی حوزه سلامت، کار خدمت رسانی به مردم ایزدخواست را آغاز کرده است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×