» دسته‌بندی نشده » برگزاری دهمین دوره مسابقه کتابخوانی توسط شهرداری و شورای اسلامی لنگرود

برگزاری دهمین دوره مسابقه کتابخوانی توسط شهرداری و شورای اسلامی لنگرود

بهمن ۱۸, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش گیل سو، دهمین دوره مسابقات کتابخوانی با حضور اعضای شورای شهر لنگرود، همزمان با فرارسیدن یوم الله دهه فجر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود برگزار شد.

درحاشیه ی این مراسم زمان رضایی کارشناس فرهنگی شهرداری لنگرود در گفتگوی ویژه ای با خبرنگار ما گفت:با توجه به اینکه سرانه ی کتابخوانی نزد ما ایرانیان کم بوده، از جمله دغدغه شهرداری و اعضای شورای لنگرود فرهنگ کتاب خوانی بوده است. در این راستا سعی نمودیم تا با ایجاد فرهنگ کتابخوانی از سنین پایین گام کوچکی برداریم.

رضایی افزود: دهمین دوره ی مسابقه ی کتابخوانی با معرفی کتاب ” تن تن و سندباد ” همزمان با فرارسیدن دهه ی فجر در محوطه ی شهرداری برگزار گردید.
وی اظهارداشت : ثبت نام برای شرکت دراین مسابقه از سه ماه قبل آغاز و مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت.

زمان رضایی با بیان این نکته که در اولین دوره ی مسابقه کتابخوانی فقط ۳نفر شرکت داشتند گفت: در دهمین دوره ی این مسابقه ۱۰۰ نفر در سنین مختلف شرکت نموده و درپایان مسابقه، به ۳۴ نفراز برندگان جوایزی توسط اعضای شورای شهرلنگرود اهدا گردید.

وی افزود: برنامه ی بعدی در حوزه ی کتاب خوانی معرفی ۱۰کتاب است که علاقه مندان میتوانند با انتخاب یک کتاب در مسابقه شرکت کنند این مسابقه در هفته ی اول تابستان۹۹ برگزار می گردد.

خبرنگار: فاطمه مشفق

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×