» دسته‌بندی نشده » المقداد: کمک‌های غرب در نهایت به تروریست‌ها می‌رسد

المقداد: کمک‌های غرب در نهایت به تروریست‌ها می‌رسد

خرداد ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


وزیر امور خارجه سوریه، کشورهای غربی را به نفاق و مانع تراشی در روند بازگشت آوارگان سوری به کشور خود متهم و تاکید کرد که کشورش با حمایت دوستان و متحدان تمام ظرفیت‌های موجود خود را برای تضمین بازگشت ایمن و داوطلبانه تمامی سوری‌ها به سوریه را ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک اعلام کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا و کشورهای غربی علیه سوریه مانع از بازگشت آوارگان می‌شود و بازسازی اقتصاد و زیرساخت‌های سوریه را با چالش‌ جدی مواجه ساخته است.

وی افزود: اقدامات قهری یکجانبه کشورهای غربی علیه سوریه مانع از بازگشت آوارگان به کشورشان می‌شود به عبارتی کشورهای غربی نمی‌خواهند آوارگان سوری به سوریه بازگردند و از آنها به عنوان ابزاری برای اعمال فشار سیاسی بر سوریه استفاده کنند.

المقداد تاکید کرد که غربی‌ها از پناهندگان سوری برای خدمت به اهداف سیاسی خود و همینطور اعمال فشار سیاسی بر نظام سوریه در جهت خواسته‌های خود استفاده می‌کنند.

وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: پولی که غرب در جریان کنفرانس موسوم به بروکسل ارائه می‌کند، نهایتا به دست تروریست‌هایی می‌رسد که همچنان مردم و زیرساخت‌های سوریه را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×