» دسته‌بندی نشده » افتتاح پروژه های شهرداری کلاچای در دومین روز از دهه فجر ۹۸

افتتاح پروژه های شهرداری کلاچای در دومین روز از دهه فجر ۹۸

بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش گیل سو، در دومین روز از دهه فجر از یادمان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بلوار ورودی کلاچای با حضور فرماندار شهرستان رودسر و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای و جمع دیگری از مسئولین رونمایی شد.

مهندس ابراهیم اثنی عشری ماچیانی با گرامی داشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان فرصتی گران‌بها برای بیان خدمات و کارکرد نظام به مردم عنوان کرد و گفت این شرایط می‌تواند اعتماد عمومی مردم را نسبت به دولت‌مردان افزایش دهد.
شهردار کلاچای ادامه داد و گفت امروز. شاهد افتتاح ۴ پروژه عمرانی شهری هستیم که یکی از آن‌ها پروژه لوله‌گذاری و جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی و پیاده‌روسازی و مبلمان شهری بلوار ورودی شهر که ۲۳۰ متر لوله‌گذاری و ۱۶۰۰ متر فرش موزاییک و با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان انجام‌شده است.

مهندس ابراهیم اثنی عشری همچنین در افتتاح پروژه پیاده راه. سازی و روشنایی مبلمان شهری در پارک ساحلی گفت: برای انجام این پروژه ۲۵۰۰ متر فرش موزاییک، ۵۰۰ متر جدول‌گذاری ۲۸ تیر چراغ‌برق در طرفین پارک و ۴۸ نیمکت و سطل زباله انجام‌گرفته. است.

وی از روکش آسفالت بازار قدیمی شهر و کلیه معابر منتهی به مسجد جامع به مساحت ۱۴ هزار مترمربع بااعتبار ۷۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
شهردار کلاچای درمجموع هزینه‌ی افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرداری کلاچای را یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان اعلام کرد.

خبرنگار: سحر مسافر

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×